کد خبر : 1511158 | 21 اسفند 1396 ساعت 10:50 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

4 مصدوم سرشناس روی دست حریف اماراتی پرسپولیس

پزشکان تیم الوصل امارات در تلاش هستند تا مصدومان پرتعداد خود را به دیدار فردا با پرسپولیس برسانند.

4 مصدوم سرشناس روی دست حریف اماراتی پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، پرسپولیس در شرایطی فردا در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا میهمان الوصل است که حریف اماراتی مصدومان زیادی دارد.


4 بازیکن تیم الوصل با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند و در چنین شرایطی پزشکان اماراتی در تلاش هستند تا هرطور شده این نفرات را به بازی فردا با پرسپولیس برسانند.


کایو بازیکن برزیلی الوصل سرشناس ترین مصدوم این تیم است که شب گذشته نزد پزشکان این تیم تست جسمانی داد و هنوز حضورش در بازی فردا مشخص نیست. قرار است پزشکان الوصل امشب بار دیگر از کایو تست بگیرند تا وضعیتش برای دیدار با پرسپولیس مشخص شود.


همچنین حسن محمد و فابیو لیما دو مهاجم تیم الوصل هم وضعیت شان برای بازی با پرسپولیس مشخص نیست. الوصلی ها در حال آماده سازی این دو بازیکن هستند تا بتوانند از آنها بازی بگیرند اما هنوز شرایط قطعی آنها معلوم نیست. با این حال گفته می شود احتمال رسیدن فابیو لیما به مسابقه فردا بالا است.


دیگر بازیکن مصدوم الوصل هم حمید عباس هافبک این تیم است که قطعا به دیدار با پرسپولیس نخواهد رسید. حمید عباس در بازی رفت با پرسپولیس از ناحیه انگشت دست دچار شکستگی شد و نمی تواند تیمش را در بازی برگشت همراهی کند.


دیدار الوصل امارات و پرسپولیس ساعت 18:45 روز سه شنبه در دوبی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها