کد خبر : 1511165 | 21 اسفند 1396 ساعت 11:17 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم اولین گل و اولین پیروزی را کسب کنیم

ساغلام: امیدوارم 50 هزار هوادار به یادگار بیاید

سرمربی تراکتورسازی اعلام کرد تیمش در بازی با الجزیره برای برد به زمین می رود.

ساغلام: امیدوارم 50 هزار هوادار به یادگار بیاید

به گزارش "ورزش‌سه"، ارطغرول ساغلام در نشست خبری پیش از دیدار با الجزیره امارات شرکت کرد و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


به دنبال اولین گل و اولین برد هستیم


به خبرنگاران و حاضران خوشامد می گویم. ما در 3 بازی قبلی بازی خیلی خوبی را ارائه کردیم. موقعیت های زیادی در بازی های قبلی داشتیم؛ اما نتوانستیم گل بزنیم و فقط یک امتیاز توانستیم کسب کنیم. فردا انشاالله اولین گل را به ثمر خواهیم رساند و اولین برد را به دست می آوریم. هدفمان این است که روند را در دو بازی بعدی نیز ادامه دهیم و با برد از زمین خارج شویم.

 

 

باید در دقایق ابتدایی گل بزنیم


فردا به دنبال این هستیم که در دقایق ابتدایی بازی به برتری برسیم و گلزنی کنیم تا بتوانیم اولین برد خودمان را کسب کنیم. برای بازی‌های بعدی می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم.

 


شربتی تنها غایب ما است


رضا شربتی برای بازی فردا مصدوم است. او تنها غایب تیم ما برای بازی فردا است. تیم مقابل سه محروم دارد اما این وضعیت برای ما مهم نیست.

 


فردا منتظر همه هوادارانمان در ورزشگاه هستیم


چیزی که برای ما مهم است این است که پیش از این دو بازی مقابل پیکان و گسترش فولاد داشتیم. در دو بازی قبلی که خانگی بود، نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و هواداران استقبال خوبی از بازی‌های ما نداشتند. فردا منتظر حضور تمام هوادارانمان در ورزشگاه هستیم. از آن‌ها می‌خواهیم جو بسیار خوبی را برای بازی فردا ایجاد کنند.

 


می خواهیم به هواداران عیدی بدهیم


با حمایت هواداران می‌توانیم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم و با کسب سه امتیاز عیدی خوبی در آستانه نوروز به آن‌ها بدهیم.

 


هواداران رعایت کنند و ترقه به زمین نیندازند


من قبلا هم اشاره کردم که می‌خواهیم با پیروزی در دیدار فردا به تماشاگران هدیه بدهیم و بتوانیم به بازی با الغرافه که آخرین بازی ما است به عنوان یک فینال نگاه کنیم. ما می‌خواهیم بازی پایانی را با الغرافه در ورزشگاه خودمان مقابل تماشاگران پر شورمان برگزار کنیم. از همین رو از هواداران می‌خواهیم که رعایت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

 

 

امیدوارم 50 هزار هوادار به یادگار بیاید


فوتبال با هوادار معنا می‌شود. هر بازیکن و هر مربی دوست دارد در مقابل هواداران، فوتبال بازی کند. فردا به امید خدا بازی مقابل ۴۰-۵۰ هزار تماشاگر برگزار می‌شود و مطمئنم بازیکنان و کادر فنی الجزیره هم از این اتفاق خوشحال خواهند شد. الجزیره بازیکنان مطرح زیادی دارد و در مقابل بزرگان بازی کرده است، اما من انشاالله مقابل استادیوم پر از هوادار بازی خواهم کرد و مطمئنا بازی خوبی خواهیم داشت.

 

 


دلیل فرصت سوزی ها، بدشانسی است


در دورانی که من مربی این تیم بودم پهلوان چهار گل به ثمر رسانده که هر کدام از آن یکی بهتر بود. او همین قدر هم موقعیت از دست داده که دلیل این فرصت سوزی، بدشانسی بوده است. ما زمان زیادی برای تمرین کردن نداریم ولی دیشب (یکشنبه) تمرین خوبی انجام دادیم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم احسان پهلوان و هم بازیکنان دیگر بتوانند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند.

 


می خواهیم هشتمین بازی زیبایمان را به نمایش بگذاریم


می‌خواهیم فردا بازی زیبایی ببینیم. از تماشاگران می‌خواهیم جو بسیار خوبی را در ورزشگاه ایجاد کنند. من تاکنون هشت بازی در قالب بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با تراکتورسازی داشتم که تاکنون هفت بازی خوب و زیبا ارائه دادیم و فردا می‌خواهیم هشتمین بازی زیبایمان را به نمایش بگذاریم. امیدوارم با ارائه یک بازی زیبا بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم و هدیه خوبی به تماشاگران بدهیم.

دیدگاه‌ها