کد خبر : 1511185 | 21 اسفند 1396 ساعت 12:35 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

خونه به خونه با بلندپروازی های من همخوانی دارد

اسکوچیچ: دوست داشتم به فوتبال ایران بازگردم

خونه به خونه بابل با حضور دراگان اسکوچیچ در آستانه دو افتخار بزرگ صعود به لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی قرار دارد، اتفاقاتی که هرکدام از آن ها می تواند این مربی جوان را تبدیل به مردی محبوب در مازندران کند.

اسکوچیچ: دوست داشتم به فوتبال ایران بازگردم

به گزارش " ورزش سه"، از هفته بیستم رقابت های لیگ یک ، دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم خونه به خونه بابل انتخاب شد و توانست در هفت مسابقه که روی نیمکت این تیم نشست 6 برد و یک مساوی به دست بیاورد تا خونه به خونه تبدیل به یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر شود. او همچنین با خونه به خونه در نیمه نهایی جام حذفی سه بر یک استقلال خوزستان را شکست داد و در فینال جام حذفی رقیب استقلال تهران شد. اسکوچیچ در سال 2013 و به عنوان سرمربی ملوان انزلی به فوتبال ایران آمد و با این تیم به مقام هفتم لیگ رسید. او سپس به فولاد پیوست و در دو فصل حضورش، تیمی جذاب و دوست داشتنی ساخت که نمایش دلچسبی در زمین مسابقه داشت. او اما به دلیل اختلافاتی که با مدیران فولاد داشت از این تیم جدا شد و در حالی که گفته می شد در فوتبال ایران می ماند به کشورش بازگشت و بیش از یک سال بدون تیم بود. او حالا بار دیگر به ایران بازگشته و با خونه به خونه در یک قدمی دو قهرمانی قرار دارد: قهرمانی در جام حذفی و قهرمانی در لیگ که می تواند افتخارات بزرگی برای او و خونه به خونه به حساب بیاید.

 

* گفته بودید حضورتان در لیگ 1 یه گام به عقب هست برای دوگام به جلو ، این اتفاق رخ داد؟


به نظر من حضورم در لیگ یک، یک گام به عقب نبود. من تیمی را انتخاب کردم که می دانستم پتانسیل قهرمانی در لیگ یک و رسیدن به فینال حذفی را دارد و می تواند خودش را مطرح کند. این تیم با بلندپروازی های من همخوانی داشت. من فقط قرارداد سه ماهه با خونه به خونه بستم چرا که دوست داشتم به فوتبال ایران برگردم.

 


*حدود یک سال و نیم از فوتبال ایران دور بودید. در این مدت چکار می کردید؟


در این دورانی که ایران نبودم فوق لیسانسم را گرفتم. دوره های مختلف گذراندم و سعی کردم دانش خودم را افزایش بدهم و اکنون با تمام توان دوباره برگشته ام.

 


*آیا در دوره حضور در فولاد با بی مهری رو به رو شدید؟ احساس نکردید قدر شما رو نمی دانند؟


من عاشق مردم اهواز هستم. مردم اهواز همیشه به من لطف داشتند؛ اما اختلافاتی با مجموعه فولاد به وجود آمد که نمی خواهم راجع به آن صحبت کنم. با این وجود دوسالی که در فولاد بودم پر از خاطرات شیرین برایم است.

 


*بعد از بازی با استقلال خوزستان در نیمه نهایی جام حذفی هوادارها تشویقتان کردند، در آن لحظات یاد مخالفت تماشاگران بعد از باخت 2-0 به استقلال خوزستان نیفتادی که اتفاقا مربی آن تیم هم عبدالله ویسی بود ؟


من عادت دارم خاطرات بد را از ذهنم پاک کنم. الان هم  فقط خاطرات خوب در ذهنم مانده و این خاطره ای را که گفتید اصلا به یاد نداشتم. من در حال حاضر سرمربی خونه به خونه هستم و فقط در مورد خونه به خونه فکر می کنم.

 


*داستان نیمه نهایی های زندگی حرفه ای تان چیست . گویا تا به حال در هیچ مسابقه ای در نیمه نهایی شکست نخورده اید و الان هم استقلال خوزستان را در این مرحله از جام حذفی بردید. 


بله این ششمین نیمه نهایی بود که بازی کردم و خوشحالم که در آن هم به پیروزی رسیدم. خوشبختانه تا به حال هیچ مسابقه ای در نیمه نهایی را نباخته ام.

 


*چاق تر از قبل به نظر می رسید؟ ورزش نمی کنید ؟


مدتی از ناحیه معده مشکل داشتم و کمتر توانستم ورزش کنم. از طرف دیگر یک سال و نیم درس می خواندم و در منزل کنار همسرم بودم. شاید چون از دست پخت خانمم خوردم یک خورده چاق شدم اما قول می دهم به زودی فیت شده و خودم را آماده بازی می کنم(خنده)

 


* از سال 2013 به ایران آمده اید و حتما می دانید در آخرین روزهای سال ایرانی هستیم. در این سال هایی که در ایران بودید چه حس و حالی در چنین روزهایی داشتید و امسال برایتان چه تفاوتی با سال های قبل دارد؟

 

من ابتدا سال نو را به همه مردم ایران تبریک می گویم. نوروز واقعا روز هیجان انگیزی است. این انرژی و اشتیاقی را که در مردم می بینم واقعا حس خوبی به من می دهد. انگار همه مردم ایران حالشان دگرگون شده و همین حال من را هم خوب می کند و خوشحالی مردم شور و شعف خاصی به من می دهد.

 


*انزلی، اهواز و حالا بابل؟ گشت و گذار(حضور در تیم شهرهای مختلف) در شهر های ایرانی چگونه است؟


امسال خوشحال هستم که در خدمت مردم بابل هستم. من یک نوروز را در انزلی، دو نوروز هم در اهواز و الان هم در بابل هستم. به نظرم این  تجربه خیلی گرانبهایی است که با اقوام مختلف ایرانی آشنا می شوم.

دیدگاه‌ها