کد خبر : 1511695 | 23 اسفند 1396 ساعت 10:11 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

مظاهری، تنها بازمانده ذوب آهن در تیم ملی

دروازه بان تیم ذوب آهن اصفهان تنها بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی است.

مظاهری، تنها بازمانده ذوب آهن در تیم ملی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ذوب آهن در ماه های گذشته 3 بازیکن در تمرینات ریکاوری تیم ملی به نام های مرتضی تبریزی، اکبر ایمانی و رشید مظاهری داشت؛ اما در تصمیمی ناگهانی کی روش دیگر این 3 بازیکن را به اردوها و تمرینات ریکاوری فرانخواند تا شایعاتی درباره خط خوردن آنها به گوش برسد.


در این باره گفته می شد درخواست قلعه نویی قبل از دیدار پلی آف لیگ قهرمانان با آیزاول هند مبنی بر عدم حضور بازیکنانش در ریکاوری باعث ناراحتی کی روش شده و سرمربی تیم ملی دیگر آنها را فرا نمی خواند.


ماجراها اینطور پیش رفت تا اینکه دیروز کارلوس کی روش در فهرست نفرات جدید تیم ملی، نام رشید مظاهری را گنجاند. دروازه بان ذوبی ها در حالی بار دیگر به اردوی تیم ملی برگشت که نامی از اکبر ایمانی و مرتضی تبریزی در فهرست ملی پوشان دیده نمی شود.


به نظر می رسد کارلوس کی روش با توجه به نیمکت نشینی های اخیر ایمانی در ترکیب ذوب آهن و عملکرد پرفراز و نشیب تبریزی تصمیم به غیبت آنها در اردوی قبل از بازی با سیرالئون گرفته است. حالا این دو بازیکن با توجه به دعوت شدن مظاهری انگیزه بیشتری پیدا کردند تا در ترکیب ذوب آهن بدرخشند و خودشان را به کادرفنی تیم ملی نشان دهند.

دیدگاه‌ها