کد خبر : 1511705 | 23 اسفند 1396 ساعت 10:38 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل حضور رضایی و رضاییان در اردوی تیم ملی

فهرست جدید تیم ملی در حالی اعلام شد که در کنار نفرات لیگ برتری، نام دو لژیونر هم دیده می‌شود.

دلیل حضور رضایی و رضاییان در اردوی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش روز گذشته فهرست ۲۲ نفره‌ای را برای حضور در اردوی جدید تیم ملی اعلام کرد که در جمع آنها ۲۰ بازیکن لیگ برتر ایران حضور دارند و تنها رامین رضاییان و کاوه رضایی، لژیونرهای شاغل در ژوپیر لیگ بلژیک قرار گرفته‌اند.

 

رامین رضاییان، مدافع تیم اوستنده و کاوه رضایی، مهاجم تیم شارلروا به علت اتمام ۳۰ هفته ژوپیر لیگ بلژیک و توقف بازی‌های لیگ این کشور تا آغاز مرحله نهایی به مدت ۲۰ روز به ایران بازگشته‌اند و از دیروز سه‌شنبه در اردوی تیم ملی ایران حضور دارند.

 

کاوه رضایی که با ۱۲ گل زده در رده دوم برترین گلزنان ژوپیر لیگ بلژیک قرار گرفت، از روز دهم فروردین ماه ۹۷ باید به همراه شارلروا در مرحله نهایی لیگ این کشور که بازی‌های آن به صورت دوره‌ای بین ۶ تیم بالای جدول و برای تعیین تیم‌های قهرمان و راه یافتگان به لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برگزار می‌شود، حضور پیدا کند.

 

اوستنده بلژیک هم که رامین رضاییان در آن عضویت دارد، بخاطر عدم حضور در بین ۶ تیم بالای جدول ژوپیر لیگ، از روز دوازدهم فروردین ماه ۹۷ باید در گروه B تیم‌های نیمه پایین جدول که تنها صدرنشین آن سهمیه پلی‌آف لیگ اروپا را می‌گیرد، شرکت کند.


با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال اعلام کرده اردوی تیم ملی ایران روز هشتم فروردین ماه ۹۷ به اتمام می‌رسد، کاوه رضایی و رامین رضاییان می‌توانند بدون مشکل به بلژیک بازگردند و برای تیم‌های باشگاهی خود به میدان بروند.

 

اسامی سایر ملی پوشان ایرانی که لژیونر هستند و در اردوی شاگردان کی‌روش حضور پیدا می‌کنند، روز یکشنبه هفته آینده اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها