کد خبر : 1511714 | 23 اسفند 1396 ساعت 11:22 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

نباید انتظارها را از تیم بالا برد

پنجعلی: پرسپولیس سه امتیاز قشنگی گرفت

پرسپولیس در حالی برابر الوصل به پیروزی رسید که این تیم به سه امتیاز این بازی برای صعود به مرحله بعد نیاز داشت.

پنجعلی: پرسپولیس سه امتیاز قشنگی گرفت

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس شب گذشته توانست از یک بازی سخت و خارج از خانه سه امتیاز باارزش را گرفته و در روزی که السد هم به برتری رسید خودش را به امتیاز 9 رساند. حالا پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی به کسب نتیجه در دو بازی آینده اش فکر می کند. محمد پنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران درباره این بازی گفت: «بازی خیلی خوبی بود. به هر حال بازی های لیگ قهرمانان مسابقات دشواری است و من معتقدم بچه ها سه امتیاز قشنگی را در زمین حریف گرفتند.»


او درباره موقعیت هایی که الوصل در این بازی داشت و بازی فیزیکی و درگیرانه دو تیم گفت: «آن ها هم برای موفقیت در این مسابقات تلاش و سرمایه گذاری کرده اند و به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند. اما به نظر من پرسپولیس سرتر از حریف بود و خیلی منطقی بازی کرد. پرسپولیس موقعیت هایی هم در این بازی داشت. تیم برابر الوصل خیلی خوب در مواقع دفاع جمع شده و در مواقع حمله باز می شدند. در مجموع به نظرم عملکرد پرسپولیس در این بازی خوب بود.»


مدافع سابق پرسپولیس درباره سبک بازی و ترکیب پرسپولیس گفت: «به هر حال هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و تاکتیک و نفرات خاص خودش را می طلبد. کادرفنی سراسر هفته با بازیکنان کار می کند و شرایط بچه ها را بهتر می شناسد و سعی می کند بهترین ها را در ترکیب بازی بدهد. ممکن است اشتباهی هم در چیدمان رخ بدهد؛ اما تعویض را برای چنین مواقعی گذاشته اند که اگر بازیکنی جواب نداد تعویضش می کنند.»


محمد پنجعلی در ادامه با بیان این که نباید انتظارها را بالا برد گفت: «من از این تیم ناامید نیستم اما معتقدم کارمان خیلی سخت است. اعتقاد دارم نباید انتظار مردم را از تیم بالا برد چرا که روی تیم فشار می آورد و وقتی توقعات بالا نیست بردن، لذت بیشتری دارد. تمام تیم های حاضر در لیگ قهرمانان تیم های حرفه ای هستند اما پرسپولیس پتانسیل این را دارد که به مراحل بالاتر برسد.»


او درباره عملکرد پرسپولیس در سال 96 گفت: «تفاوت امتیازها در جدول شایستگی پرسپولیس را نشان می دهد و این موضوعی که همه به آن اعتراف کرده اند که بهترین تیم امسال ایران پرسپولیس بوده است.»

دیدگاه‌ها