کد خبر : 1511775 | 23 اسفند 1396 ساعت 16:54 | 62.4K بازدید | 0 دیدگاه

با کلاه، رنگ، کت و کاپشن؛

ورود دختران تراکتوری به ورزشگاه با کمترین هزینه!

دو دختر تبریزی با تغییر پوشش خود توانستند در بازی آسیایی تراکتورسازی و الجزیره حضور پیدا کنند.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه طی سالیان اخیر برخی مسؤولان ورزشی و سیاسی کشور در تلاش بودند که زمینه حضور بانوان را در ورزشگاه‌ها برای تماشای بازی‌های فوتبال آقایان فراهم کنند، اما تا به امروز چنین اتفاقی رخ نداده و به دلیل این ممنوعیت، برخی دختران که هوادار پر و پا قرص تیم‌ها هستند، با تغییر پوشش وارد استادیوم‌ها می‌شوند.

 

در یک فصل گذشته بارها شاهد حضور بانوان تماشاگر که با تغییر چهره و گریم کردن به ورزشگاه‌ها و به ویژه استادیوم آزادی آمده‌اند، بوده‌ایم؛ اما در بازی روز گذشته تراکتورسازی و الجزیره امارات در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا نیز که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد نیز چنین اتفاقی افتاد.

 

در حالی که دو ساعت به آغاز بازی تراکتورسازی و الجزیره باقی مانده بود، دو دختر تبریزی که به طور مشترک پرچم روی دوش و کلاهی بر سر داشتند و صورت خود را رنگ قرمز کرده بودند، یکی از آنها با بر تن داشتن کاپشن پسرانه و دیگری با پوشیدن پیراهن و کت مردانه با چهره ویژه و جالب توجه‌تری وارد ورزشگاه یادگار امام شد.

 

البته به غیر از این دو تماشاگر دختر تبریزی، یک خانم هواداری هم در استادیوم یادگار امام تبریز بود که از تیم الجزیره امارات حمایت می‌کرد.

 

 

عکس از: سعید عبدی

دیدگاه‌ها