کد خبر : 1511789 | 23 اسفند 1396 ساعت 17:23 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

با پایان هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا؛

صعود دو تیم از غرب و شرق آسیا قطعی شد

دو تیم الدحیل از غرب آسیا و شانگهای SIPG از شرق آسیا، صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کردند.

صعود دو تیم از غرب و شرق آسیا قطعی شد 

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که با حضور 8 گروه در غرب و شرق قاره پهناور آسیا برگزار می شود، هفته چهارم در مرحله گروهی را پشت سر گذاشت تا دو هفته باقی مانده نقش حیاتی در صعود تیم ها به دور بعد داشته باشد.


با این حال و با وجود اینکه دو دیدار هنوز باقی مانده است، تیم الدحیل قطر که روزهای بسیار خوبی را تجربه می کند و شانگهای SIPG با نتایجی که کسب کردند، صعود خود به دور بعد را قطعی کردند.


نماینده قطر از 4 بازی گذشته، 4 پیروزی کسب کرده و با خیال راحت و با فاصله 6 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول رده بندی که ذوب آهن با 6 امتیاز است، صعود خود را به مرحله حذفی مسجل کرده است.


در سوی دیگر قاره پهناور آسیا بهترین شرایط برای تیم شانگهای SIPG از کشور چین رقم خورده است؛ آنها که از وجود ستاره هایی نظیر هالک و اسکار در ترکیب تیم خود بهره می برند، در 4 دیدار ابتدایی 10 امتیاز کسب کرده اند و تیم های دوم و سوم با فاصله 5 امتیازی پشت سر این تیم قرار دارند، اما چون بازی هفته پنجم این تیم برابر کاوازاکی از ژاپن است که رتبه چهارم را با یک امتیاز در اختیار دارد و نماینده کره و استرالیا باید به مصاف یکدیگر بروند، صعود شاگردان ویتور پریرا را می توان از همین حالا در میان 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات دانست.


در میان تیم های ایرانی در پایان هفته چهارم، پرسپولیس تهران با 9 امتیاز از شانس بسیار بالایی برای صعود برخوردار است و ذوب آهن نیز با 6 امتیاز می تواند دومین صعود کننده پس از الدحیل باشد.


استقلالی ها نیز که در گروه مرگ قاره قرار گرفته اند، در حال حاضر با 6 امتیاز صدرنشین هستند ولی با توجه به دیدار خانگی برابر الریان قطر که هم امتیاز با آنها است، از شانس بالایی برخوردار هستند. برخلاف این سه نماینده ایران، که شرایط نسبتا خوبی دارند، تراکتوری ها از چهار بازی گذشته، تنها 2 تساوی کسب کرده اند تا صعود آنها به اما و اگرهای زیادی وابسته باشد.

دیدگاه‌ها