کد خبر : 1512066 | 25 اسفند 1396 ساعت 16:16 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: سیتی هم دوست نداشت با لیورپول روبرو شود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد به روبرو شدن با منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اهمیتی نمی دهد؛ هرچند معتقد است که تیمش شانس کمتری از حریف برای رسیدن به نیمه نهایی دارد.

کلوپ: سیتی هم دوست نداشت با لیورپول روبرو شود

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعتی قبل برگزار شد و لیورپول در این مرحله باید با منچسترسیتی روبرو شود. لیورپول تنها تیمی است که در رقابت های این فصل لیگ برتر سیتی را شکست داده اما کلوپ شانس تیم حریف برای صعود را بیشتر می داند.

 

او به سایت اختصاصی باشگاه لیورپول گفت:" این را قبلا گفته ام و این هنوز واقعیت دارد. همیشه در قرعه کشی ها این اتفاق می افتد که شما با همسایه های تان روبرو می شوید اما صادقانه بگویم اهمیتی ندارد. این دقیقا مثل قبل است؛ ما کاری را که باید انجام می دهیم. حالا حریف ما منچسترسیتی است؛ به پیش!

 

 

1275899

 

ما در لیگ یک بار مقابل آنها شکست خوردیم و یک بار پیروز شدیم. فکر نمی کنم آنها فکر کرده باشند که بهترین قرعه برای شان لیورپول خواهد بود. این نشانه ای برای ماست؛ اینکه چقدر قدرتمند هستیم.

 

ما مطمئنا در این مرحله شانس اصلی صعود نیستیم؛ هرچند در این مرحله تیم های زیادی مدعی محسوب نمی شوند. شاید دو تیم؛ بایرن و بارسا اما خدا را شکر، این فوتبال است و چیزی مشخص نیست."

دیدگاه‌ها