کد خبر : 1512096 | 25 اسفند 1396 ساعت 17:51 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

حاج رضایی:

به دیدار تیم ملی با سیرالئون انتقاد وارد است

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است بازی با سیرالئون نمی تواند دستاورد فنی قابل توجهی برای تیم ملی داشته باشد.

به دیدار تیم ملی با سیرالئون انتقاد وارد است

به گزارش "ورزش سه"، امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال کشورمان در مورد دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل سیرالئون گفت:  درباره هماهنگی دیدارهای تدارکاتی تیم ملی دو موضوع مهم وجود دارد؛ اول اینکه آیا ما پول لازم را برای دعوت از تیم های بزرگ داریم؟ دوم اینکه آیا روابط دیپلماتیک موثری برای تسهیل در رفت و آمد تیم های نامی وجود دارد یا خیر؟


او ادامه داد: در مورد مسائل مالی همه می دانیم که فدراسیون اخیراً به طور جدی به چالش کشیده شد و دلیل اصلی آن نیز مباحث مالی بود. پول های زیادی در این فدراسیون حیف و میل شده است؛ حیف و میل به این معنا که بابت عقد قراردادهایی که به نتیجه دلخواه منتج نشده غرامت های سنگینی پرداخت شده که این هم به بی تدبیری آقایان فدراسیون نشین بر می گردد.


حاج رضایی با اشاره به محدودیت های موجود علیه کشورمان، گفت: این موضوع قابل انکار نیست که دچار تنش هایی هستیم که باعث می شود خیلی از تیم های بزرگ از بازی با ما استقبال نکنند. این اتفاق کاملا غیرفوتبالی است و نمی توان خرده ای به آن گرفت.


وی افزود: همه مردم که به خوبی می توانند اتفاقات فوتبالی را کارشناسی کنند، دچار این مقایسه می شوند که چرا تیمی مثل عربستان با بلژیک و ایتالیا باید بازی کند و ما سراغ سیرالئون باید برویم؟ آنها کاملاً حق دارند و نظرشان هم کاملا درست بوده و به نظرم این نقد جدی به فدراسیون وارد است.


کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به منحنی خاص دیدارهای تدارکاتی، گفت: قبول دارم که بازی های دوستانه در آستانه جام جهانی باید از دیدارهای آسان آغاز شود، به بازی های سخت برسد و در نهایت هم به بازی های آسان ختم شود. اما باید شان و منزلت تیم ملی را هم در نظر گرفت.


او ادامه داد: دیدار با الجزایر و تونس دارای توجیه فنی است، سبک بازی آنها به رقیب ما و در نظر گرفتن شباهت ها و اشتراکات باعث می شود بازی با آنها دستاوردهای زیادی برای ما در پی داشته باشد اما در مورد انتقاد به سطح کیفی رقیب فردای تیم ملی با شما و هواداران فوتبال موافقم.

دیدگاه‌ها