کد خبر : 1512288 | 26 اسفند 1396 ساعت 17:46 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

نه مورینیو، نه انریکه، آلگری سرمربی فصل بعد PSG

پس از حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان به دست رئال، بسیاری معتقدند که اونای امری هیچ شانسی برای حضور روی نیمکت تیم پاریسی در فصل آینده ندارد.

نه مورینیو، نه انریکه، آلگری سرمربی فصل بعد PSG

به گزارش "ورزش سه"، پاری ‌سن‌ ژرمن با هدایت اونای امری در دومین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا عملکردی ناامید کننده از خود نشان داد.

تیم پاریسی این بار در مرحله یک هشتم نهایی در مجموع با نتیجه‌ پنج بر دو برابر رئال مادرید  تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

تقریبا می‌توان گفت‌ که جدایی امری از پاری ‌سن‌ ژرمن در پایان فصل قطعی است و از همین الان سران باشگاه فرانسوی به دنبال گزینه‌ای شایسته برای جایگزینی امری هستند.

 

 

1250984

 

 

نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا اعلام کرد که ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس بیش‌ترین شانس را برای جایگزینی امری دارد و به احتمال خیلی زیاد او در تابستان راهی تیم فرانسوی شود.

به نوشته این روزنامه ایتالیایی با توجه به  موفقیت آلگری با یووه در لیگ قهرمانان اروپا او گزینه خوبی برای پاری ‌سن‌ ژرمن است چرا که این تیم فرانسوی به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و آلگری از بین گزینه‌های دیگر مانند مورینیو، آنتونیو کونته و لوییس انریکه شانس بیش‌تری برای هدایت پاری ‌سن‌ ژرمن دارد.

گاتزتا دلو اسپورت نوشت که مدیران باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن از آلگری برنامه خواسته‌اند و با مدیر برنامه‌های او درباره احتمال ماندنش در یوونتوس سخن گفته‌اند.

 

آلگری در سه سالی که هدایت یوونتوس را بر عهده داشته توانسته دو بار این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند و در فصل جاری هم تیم او به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده و باید برابر رئال مادرید به میدان رود.

 

 

دیدگاه‌ها