کد خبر : 1512328 | 26 اسفند 1396 ساعت 20:11 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

تعیین تکلیف آسیایی‌های لیگ ستارگان قطر

تیم‌های السد و الریان به‌عنوان نماینده‌های قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کنند.

تعیین تکلیف آسیایی‌های لیگ ستارگان قطر

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی لیگ ستارگان قطر از ساعت ۱۸:۳۵ امشب با انجام ۶ بازی همزمان برگزار و تعیین تیم‌های سقوط کننده و راه یافتگان به لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

 

الدحیل، حریف آسیایی ذوب‌آهن که دو هفته قبل قهرمانی خود را در لیگ ستارگان قطر قطعی کرده بود، امشب با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل المرخیه قعرنشین به برتری دست یافت تا علاوه بر ۵۷ امتیازی شدن، مهر تایید بر سقوط المرخیه میزبان بزند.

 

الریان هم که یکی از رقبای استقلال در گروه D لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود، در بازی امشب برابر ام صلال به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد تا ۴۰ امتیازی شود و رتبه سوم خود را در فاصله یک هفته به پایانی لیگ ستارگان قطر قطعی کند.

 

با وجود اینکه الخریطیات رده یازدهمی هم در بازی امشب برابر القطر به پیروزی رسیده بود، اما برتری یک بر صفر الخور مقابل السد و در حالی که سروش رفیعی را در ترکیب داشت، موجب شد تا الخریطیات به بازی پلی‌آف برود تا شانس دوباره‌ای برای بقا در لیگ ستارگان پیدا کند.

 

الغرافه قطر، رقیب تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا نیز امشب در غیاب مهدی طارمی مصدوم در زمین العربی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا ۳۲ امتیازی شود و همچنان در جایگاه چهارم جدول بماند و از سوی دیگر با توجه به فاصله ۸ امتیازی که با الریان رده سومی پیدا کرد، شانس کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.

 

بدین ترتیب، تیم الدحیل به‌عنوان قهرمان لیگ ستارگان به طور مستقیم جواز حضور در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان را پیدا کرد و السد که جزو حریفان آسیایی پرسپولیس است نیز به همراه الریان راهی بازی پلی‌آف فصل آینده این رقابت‌ها شدند.

دیدگاه‌ها