کد خبر : 1512337 | 26 اسفند 1396 ساعت 21:10 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

گالاتاسارای 0 - 0 فنرباغچه؛ دربی اوراسیا برنده نداشت

دو تیم فنرباغچه و گالاتاسارای در چارچوب هفته 26 سوپر لیگ ترکیه در دربی اوراسیا در وزشگاه اولکر آرنا به مصاف یکدیگر رفتند .

گالاتاسارای 0 - 0 فنرباغچه؛ دربی اوراسیا برنده نداشت 

 

به گزارش "ورزش سه"، فنرباغچه پس از شکست سنگین در مقابل بشیکتاش به دنبال جبران این شکست در دربی اوراسیا بود . شاگردان کوجامان به دنبال پیروزی در مقابل گالاتاسارای صدرنشین بودند تا بتوانند رقیب دیرینه خود را شکست بدهند و هم اختلاف خود را با این تیم به حداقل برسانند در مقابل شاگردان فاتح تریم در نیم فصل دوم عملکرد بسیار خوبی نسبت به نیم فصل اول داشتند و توانستند صدرنشینی سوپرلیگ را تصاحب کنند و در این دیدار نیز انگیزه بسیار بالایی برای پیروزی در مقابل نماینده بخش آسیایی شهر استانبول داشتند . 

 

1290711


فنرباغچه از همان ابتدا با حمایت هواداران و امتیاز میزبانی توانست چندین موقعیت مهم روی دروازه تیم گالاتاسارای ایجاد کند در مقابل شیرهای شهر استانبول نیز توانستند در چندین مرتبه دروازه تیم فنرباغچه را تهدید کنند ولی در نهایت نیمه اول بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید . نیمه دوم این دیدار برخلاف نیمه اول ، بازی سردی از هردو تیم در میدان به نمایش گذاشته شد و بازی در نهایت با نتیجه 0-0 به پایان رسید . 


این تساوی کار هر دو تیم را در جدول سوپر لیگ سخت کرد . گالاتاسارای با این یک امتیاز 53 امتیازی شد و فاصله خود با بشیکتاش و باشاکشهیر به 4 امتیاز رساند . در مقابل فنرباغچه که پیش از دربی 47 امتیازی بود با این تساوی 48 امتیازی شد و باشاک شهیر در جایگاه چهارم لیگ قرار گرفت

دیدگاه‌ها