کد خبر : 1512427 | 27 اسفند 1396 ساعت 12:44 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان اسکوچیچ به دنبال سه امتیاز بازی با گل گهر

نگاه خونه به خونه به رتبه دوم جدول

خونه به خونه در صورت پیروزی در بازی روز دوشنبه می تواند به رتبه دوم جدول رده بندی برسد.

نگاه خونه به خونه به رتبه دوم جدول 

به گزارش" ورزش سه" رقابت های لیگ یک به هفته های حساس و سرنوشت سازش نزدیک شده  و با انجام دو بازی در روز دوشنبه هفته بیست و هشتم این رقابت ها نیز به پایان می رسد.

در حالی که رقابت های لیگ یک به هفته های پایانی رسیده است رقابت در صدرجدول برای صعود به لیگ برتر حسابی داغ شده است. نفت مسجد سلیمان در این هفته نیز به نتیجه مساوی رسید اما کماکان با 54 امتیاز صدرنشین رقابت ها است و فجر سپاسی نیز با 52 امتیاز دوم است اما خونه به خونه در صورت پیروزی در بازی روز دوشنبه می تواند با رسیدن به امتیاز 53 در فاصله شش هفته مانده به پایان رقابت ها در رده دوم جدول قرار بگیرد.


شاگردان دراگان اسکوچیچ در شش بازی که این مربی روی نیمکت خونه به خونه نشسته 5 برد و یک تساوی به دست آورده  و حالا با صعود به فینال جام حذفی امید زیادی دارند تا در یکی دو هفته آینده جای نفت مسجد سلیمان را که با افت نسبی مواجه شده و در هفته اخیر نتایج خوبی نمی گیرد را در صدر جدول بگیرند. 


گل گهر رقیب روز دوشنبه خونه به خونه نیز با 40 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. این تیم البته در منطقه ای است که نه خطر سقوط تهدیدش می کند و نه اینکه شانس زیادی برای حضور در لیگ برتر دارد. همین موضوع شاید کار خونه به خونه را برای رسیدن به رده دوم جدول آسان تر کند.

دیدگاه‌ها