کد خبر : 1512446 | 27 اسفند 1396 ساعت 13:55 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

ورود کمیته انضباطی به ماجرای درگیری گیلان

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ماجرای درگیری در جریان دیدار دو تیم گیلانی ابراز امیدواری کرد رای قاطعی در این زمینه صادر شود.

ورود کمیته انضباطی به ماجرای درگیری گیلان

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل حسن زاده درباره اتفاقات رخ داده در جریان دیدار چای ناطق و شاهین انزلی در لیگ برتر گیلان عنوان کرد: از بابت حادثه ای که در یکی از مسابقات داخلی استان گیلان رخ داد و تیم داوری عزیز ما مورد ضرب و شتم برخی افراد قرار گرفتند بسیار متاسف و متاثر هستیم.این حادثه  باعث ناراحتی کلیه جامعه فوتبال و به ویژه خانواده داوران محترم و شایسته کشور شد.اگرچه این مسابقه،آخرین دیدار از لیگ گیلان بود اما تنبیهات احتمالی در نخستین بازی های فصل جدید اعمال خواهد شد.


وی ادامه داد: اگرچه این رویداد تلخ در سطح مسابقات داخلی استان رخ داد اما از مسئولان محترم کمیته انضباطی هیات فوتبال گیلان می خواهیم رای قاطع را در این زمینه در اسرع وقت صادر کنند.امیدوارم چنین اتفاقات تلخی در آینده در فوتبال کشور رخ ندهد. حاج ملک جزو داوران برجسته فوتبال ماست که به طور حتم آینده درخشانی دارد.ما باید قدردان چنین داورانی  باشیم و اجازه بدهید این عزیزان در بستر آرامش به مسیر پیشرفت خود ادامه دهند.

دیدگاه‌ها