کد خبر : 1512448 | 27 اسفند 1396 ساعت 14:20 | 113.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای تایمز

تقاضای عجیب نیمار برای ماندنی شدن در PSG

شایعات مربوط به جدایی نیمار از پی اس جی در انتهای فصل، روز به روز بیشتر می شوند و از رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی او یاد شده است.

تقاضای عجیب نیمار برای ماندنی شدن در PSG

به گزارش "ورزش سه"،  برخی رسانه های کاتالونیا نیز بحث بازگشت او به بارسا را مطرح کرده اند.

 

گفته می شود که نیمار به شدت از کیفیت لیگ فرانسه و خشن بودن مدافعان حاضر در این لیگ ناراضی است و به خصوص پس از حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان، از تصمیم خود مبنی بر پیوستن به باشگاه پاریسی سخت پشیمان شده است. حتی صحبت از ملاقات رئیس باشگاه رئال با وکیل نیمار نیز به میان آمده است.

 

 

1290809

 

 

نیمار که این روزها دوران بهبودی مصدومیت خود را در برزیل پشت سر می گذارد، هفته گذشته میهمانی ویژه داشت. ناصر الخلیفلی، مدیر قطری پی اس جی به برزیل رفته بود تا ضمن عیادت از فوق ستاره مصدومش، او را برای ماندن در پاریس متقاعد کند. پس از آن ملاقات بود که پدر نیمار عنوان کرد پسرش در پی اس جی ماندگار خواهد بود.

 

طبق ادعای تایمز، نیمار برای ماندن در پی اس جی تقاضای عجیبی مطرح کرده است. او از الخلیفی خواسته تا 1.13 میلیون یورو به حقوق او افزوده شود؛ در حالی که هنوز یک سال هم از پیوستنش به تیم پاریسی نگذشته و همین حالا نیز پس از مسی، بیشترین دستمزد را در دنیای فوتبال دریافت می کند.

 

تایمز گزارش داده است که مدیر پی اس جی موافقت ضمنی خود را اعلام کرده و مصاحبه امیدوارکننده پدر نیمار نیز در همین راستا بوده است.

 

دیدگاه‌ها