کد خبر : 1512454 | 27 اسفند 1396 ساعت 17:15 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

اولویت نخست نقل و انتقالاتی رئال در تابستان

نه نیمار و نه هیچ مهاجمی دیگر؛ رئال در درجه اول برای انتقالات تابستانی به دنبال جذب هافبکی با توانایی های مودریچ است.

اولویت نخست نقل و انتقالاتی رئال در تابستان

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ در روزهای پایانی انتقالات تابستان 2012 بود که با خواست مورینیو از تاتنهام به رئال پیوست. او اولین بازی خود را در سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسا انجام داد و پاقدم او برای کهکشانی ها نیز خوش یمن بود. رئال آن بازی را 2-1 برد و فاتح اولین جام فصل شد.

 

 

1290817

 

 

ماه های ابتدایی حضور مودریچ در رئال چندان خوب پیش نرفت؛ ولی هرچه زمان گذشت، او توانست بهتر خود را با شرایط تیم جدیدش وفق دهد. اوج درخشش مودریچ در بازی برگشت با یونایتد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود که توانست یکی از دو گل کهکشانی ها را در اولدترافورد به ثمر برساند.

 

مودریچ اما حالا و پس از گذشت 5 سال و نیم، ستاره شماره یک خط میانی رئال است و در نبود او کیفیت بازی رئال دچار افت محسوسی می شود.

طبق ادعای مارکا، مسئولان رئال که می دانند مودریچ با توجه به افزایش سنش، نهایت تا دو سال دیگر می تواند در همین سطح بدرخشد، قصد جذب هافبکی بزرگ و در حد و اندازه مودریچ را دارند و در همین تابستان این مهم را به انجام خواهند رساند.

 

 

1290816

 

 

در تیم فعلی رئال، هافبکی مشابه مودریچ وجود ندارد و این نگران کننده جلوه می کند. هرچند این روزها صحبت از خرید نیمار و یک مهاجم شماره 9(لواندوفسکی) است ولی طبق ادعای مارکا، اولویت اول رئالی ها خرید هافبکی جوان و خوش تکنیک همچون لوکا مودریچ است.

 

دیدگاه‌ها