کد خبر : 1512458 | 27 اسفند 1396 ساعت 14:21 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

اول سال که بی پول باشیم وای به آخر سال 

آقایی: با این روند نامی از پارس جنوبی نمی ماند

سال 96 از نظر کسب نتیجه برای پارس جنوبی سال خوبی بود هرچند مشکلات مالی باعث شده تا عوامل این تیم در روزهای پایانی سال حال و روز خوشی نداشته باشند.

آقایی: با این روند نامی از پارس جنوبی نمی ماند

به گزارش" ورزش سه" پارس جنوبی فردا در آخرین بازی اش در سال 96 در یک دیدار دوستانه به مصاف پیکان می رود. میثم آقایی مهاجم تیم پارس جنوبی در رابطه با شرایط تیمش گفت:«  شرایط فنی تیم خوب است و بچه ها و کادرفنی با نتایجی که به دست آوردند برادری شان را به مسئولان و هواداران پارس جنوبی ثابت کردند اما از دست تارتار و رضائیان به تنهایی کاری بر نمی آید.»


او درباره مشکلات مالی باشگاه هم گفت:« مسئولان اگر به همین منوال تیم را رها کنند شک نکنید که دیگر نامی از پارس جنوبی در میان نخواهد ماند. امیدواریم همان طور که سال گذشته خانم الماسی و مهندس یوسفی تمام تلاش شان را برای حمایت از تیم انجام دادند تا قهرمان لیگ آزادگان شویم امسال هم همین روند حمایتی را برای پارس جنوبی در پیش گیرند. اکثر بازیکنان ما شب عید دست خالی به خانه های شان می روند آن هم در شرایطی که خیلی از بازیکنان پارس جنوبی پولی از فوتبال در نیاورده اند و تمام امیدشان به حمایت مسئولان است.» آقای در ادامه اضافه کرد:« من چنین شرایطی را با آلومینیوم هرمزگان تجربه کردم و حیف است که این هواداران خونگرم جم از داشتن یک تیم لیگ برتری محروم شوند. اگر ابتدای سال پول نگرفتیم وای به آخر سال. معلوم نیست که چه عاقبتی پارس جنوبی را انتظار می کشد. حیف است که این هوادار دلسرد شود. امیدوارم تا پیش از دیدار با سپیدرود مشکلات مالی برطرف شود و دوباره پارس جنوبی جان تازه ای بگیرد و با کسب سهمیه دل هواداران را شاد کنیم.»

دیدگاه‌ها