کد خبر : 1512482 | 27 اسفند 1396 ساعت 16:38 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه های سه ستاره در فوتبال امارات؛

جنجال، تناقض و حق پخش دردسر ساز برای عموری

عموری و دو بازیکن سرشناس امارات روزهای جنجالی را سپری می کنند.

جنجال، تناقض و حق پخش دردسر ساز برای عموری

به گزارش "ورزش سه"، عدم دعوت از سه بازیکن کلیدی تیم ملی امارات برای حضور در تورنمنت تایلند از سوی زاکه رونی باعث شده تا عموری مرد سال پیشین آسیا روزهای پر حاشیه و سختی را در کشور امارات سپری کند. این بازیکن تاثیر گذار این روزها حواشی زیادی را در فوتبال امارات دارد و واکنش های او به این موضوع، دردسر ساز شده است.

 

تناقض در دلیل عدم دعوت ستاره ها به تیم ملی امارات


بعد از مشخص شدن لیست تیم ملی امارات برای حضور در تورنمنت تایلند مشخص شد که نام عمر عبدالرحمان، مبخوت و فائز در این لیست حضور ندارد. هر چند سرپرست تیم ملی امارات دلیل این موضوع را فنی اعلام کرد اما زاکه رونی سرمربی این تیم گفت که عدم دعوت از این سه بازیکن انضباطی است و دلیل فنی ندارد.
خروج این سه بازیکن از اردوی امارات در حاشیه مسابقات جام خلیج فارس باعث شد تا این بازیکنان مورد غضب مسئولان فوتبال این کشور واقع شوند و حتی درخشش مبخوت و فائز در الجزیره و درخشش عموری در العین نیز باعث نشد تا این بازیکنان به تیم ملی بازگردند.

 

شکایت سه ستاره اماراتی از خبرنگار جنجال ساز


هر سه بازیکن دعوت نشده به تیم ملی امارات بعد از جنجال های پیش آمده در جریان مسابقات جام خلیج فارس از خبرنگاری که این خبر را منتشر کرد، شکایت کردند و موفق شدند حکم 6 ماه حبس به جرم دخالت در زندگی شخصی افراد را برای او بگیرند. این خبرنگار البته سال گذشته به عنوان بهترین خبرنگار ورزشی در کشورهای عرب زبان انتخاب شد و او نیز از این سه بازیکن شکایت کرده تا جنجال های این پرونده ادامه داشته باشد.

 

1290850

 


حاشیه های عموری با شبکه های تلویزیونی امارات


بعد از این حواشی بود که عدم حضور عموری در مصاحبه با شبکه ابوظبی اسپرت برای او دوباره دردسر ساز شد. دو شبکه دبی اسپرت و ابوظبی اسپرت مسئول پخش لیگ امارات هستند و در شرایطی که عموری بعد از دیدار با الجزیره با دبی اسپرت گفت و گو کرد، عدم مصاحبه او با شبکه دیگر اماراتی برای عموری دردسر ساز شد.
این اتفاق با واکنش تند مسئولان شبکه ابوظبی اسپرت همراه شد و آنها عقیده داشتند که بی توجه به دلخوری ها، او باید بر اساس قرارداد این شبکه با لیگ امارات، در این مصاحبه شرکت می کرد.
شبکه دبی اسپرت طی روزهای گذشته در جنجال میان سه بازیکن خاطی امارات و فدراسیون فوتبال این کشور از بازیکنان دفاع کردند اما شبکه ابوظبی اسپرت واکنش متفاوتی داشت و این سه بازیکن را محکوم کرد تا این شائبه ایجاد شود که عموری به این دلیل از مصاحبه با این شبکه امتناع کرده است.

 

واکنش ستاره جنجالی  به اتفاقات اخیر


عمر عبدالرحمان در توییتر خود با بیان مطلبی نوشت که هیچ مشکلی ندارد و تنها به دلیل شرایط خاص خود بعد از مسابقه در این گفت و گو شرکت نکرده است و همواره برای این شبکه احترام قائل است. از سوی دیگر او به هواداران العین کسب سه امتیاز دیدار با الجزیره را تبریک گفت.
با این وجود کارشناسان این شبکه تلویزیونی همچنان عقیده دارند که عموری باید به این شبکه قدیمی احترام می گذاشته و دلخوری از کارشناسان دلیل موجهی برای این اتفاق نیست.

دیدگاه‌ها