کد خبر : 1512594 | 28 اسفند 1396 ساعت 11:13 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

فان‌خال: بازیکنان یونایتد خیلی غیرحرفه ای بودند

لوئیس فان خال، سرمربی سابق منچستریونایتد، رفتار شاگردان سابقش را غیرحرفه ای دانست و مدعی شد که آنها به صحبت‌های او توجه نمی‌کردند.

فان‌خال: بازیکنان یونایتد خیلی غیرحرفه ای بودند

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق هلند دو فصل هدایت منچستریونایتد را برعهده داشت تا در نهایت ژوزه مورینیو جانشین او شد. او در دو فصل حضورش موفق شد جام حذفی را پس از 12 سال به دست آورد. حال فان خال مدعی شد که شاگردانش در آن زمان بسیار غیرحرفه ای بودند و به حرف‌های او گوش نمی‌کردند.

 

1173930

 

 

او گفت:" من یک برنامه ویژه ای با مسئولIT  تیم طراحی کردم که با بازیکنان راحت تر در ارتباط باشیم، بنابراین به همه فرصت می‌دادم که مستقیما با من روبرو شوند و رو در رو با هم صحبت کنیم. با این حال بازیکنان گاهی حتی پاسخ ایمیل‌ها را نمی‌داند و این به خاطر غیرحرفه ای بودن آنها بود. در بایرن هم سیستم ایمیل را اجرا کرده بودم. به نظرم یک بازیکن کاملا حرفه ای، ایمیل ها را می‌خواند و حرفه ای زندگی می‌کند. مثل آرین روبن که تمام ایمیل ها را با دقت می‌خواند."

فان خال سپس به تمجید از لواندوفسکی پرداخت و گفت:" او در حال حاضر بهترین مهاجم جهان است. می‌خواستم لوا را تمرین دهم و دوست داشتم او را به یونایتد ببرم. مشکل مالی برای یونایتد مطرح نبود؛ ولی بایرن اجازه جدایی او را نمی‌داد."

دیدگاه‌ها