کد خبر : 1512599 | 28 اسفند 1396 ساعت 10:53 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام در معرفی نماینده والیبال ایران در جام باشگاهها

شگفتی سازان اردکان آسیایی می‌شوند؟

با توجه به انحلال رسمی تیم والیبال بانک سرمایه احتمالا خاتم اردکان به جام باشگاههای آسیا 2018 اعزام می شود.

شگفتی سازان اردکان آسیایی می‌شوند؟

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه هفته گذشته بود که بازی دوم فینال لیگ برتر والیبال در اردکان برگزار و بانک سرمایه سومین قهرمانی متوالی خود را جشن گرفت. البته تیم شایسته و شگفتی ساز خاتم اردکان هم به عنوان نایب قهرمانی رسید. 
بر اساس عرف هر ساله قهرمان لیگ ایران به جام باشگاههای والیبال آسیا اعزام می شود و بانک سرمایه هم در 2 سال اخیر در این رقابت ها حضور داشته و عنوان قهرمانی را کسب کرده است. 


حتی قرعه کشی این مسابقات بعد از پایان لیگ برتر ایران برگزار و بانک سرمایه حریفان خودش را شناخت. بر این اساس نماینده ایران در جام باشگاههای والیبال آسیا 2018 با نمایندگان ژاپن و قطر همگروه است. 


حالا با توجه به انحلال تیم والیبال بانک سرمایه احتمالا باید خاتم اردکان به عنوان تیم دوم لیگ برتر به جام باشگاههای آسیا برود. در واقع به نظر می رسد شانس در خانه شگفتی سازان لیگ برتر را زده و آنها در سالی که فوق العاده بودند، با چاشنی شانس آسیایی شدند.


عباسعلی میرحسینی، سرمربی تیم خاتم اردکان در این باره به ایسنا گفت: هنوز با من صحبتی نکرده‌اند و اطلاعی ندارم که با مدیران باشگاه صحبت شده است یا خیر. اگر این توفیق نصیب ما شود باید نماینده قدرتمندی برای والیبال ایران باشیم و در برخی پست‌ها بازیکنان کمکی جذب کنیم. این یک هدیه الهی برای والیبال یزد محسوب می شود.

دیدگاه‌ها