کد خبر : 1512630 | 28 اسفند 1396 ساعت 13:50 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا؛

عملیات تورین؛ جنگ نفسگیر 4 رئالی برای ترکیب اصلی

زیدان این روزها تمام بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار دارد و سایه مصدومیت از روی رئالی ها رد شده است.

عملیات تورین؛ جنگ نفسگیر 4 رئالی برای ترکیب اصلی

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای فصل و حتی در میانه ها، رئال پر از بازیکنان مصدوم در تمام پست ها بود. در چنین شرایطی واضح است که کار زیدان برای انتخاب ترکیب اصلی نباید چندان دشوار باشد اوضاع اما در شرایط فعلی کاملا برعکس است و زیزو تقریبا در هر پست، دو بازیکن آماده و شایسته حضور در ترکیب اصلی را در اختیار دارد.

 

رئال که در لالیگا دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد، از روز جمعه که مشخص شد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف یوونتوس برود، تمام تمرکز خود را روی همین بازی گذاشته است. عملیات تورین که پیروزی در آن به معنای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برای هشتمین سال متوالی خواهد بود، برای رئالی ها اهمیت فراوانی دارد.

 

 

1291010

 

 

دغدغه بزرگ و اصلی زیدان برای این بازی، انتخاب از بین لوکاس، آسنسیو، گرت بیل و ایسکو است. از این میان، دو بازیکن باید برابر یوونتوس فیکس به میدان بروند و به نظر می رسد که فعلا آسنسیو و لوکاس دست بالاتر را دارند. هر دو شب گذشته برابر خیرونا از ابتدا به میدان رفتند و در بازی برگشت حساس مقابل پی اس جی در پاریس نیز همین دو بازیکن بودند که در ترکیب اصلی جای گرفتند.

 

 

1277787

 

 

لوکاس شب گذشته یکی از 6 گل رئال را به ثمر رساند و آسنسیو هم نشان داد که به روزهای اوج ابتدای فصل خود بازگشته است. در سوی مقابل گرت بیل که نزدیک به 30 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد نیز تسلیم شده نشان نداد و موفق شد یک بار گلزنی کند. تنها ایسکو بود که در 10 دقیقه پایانی وارد زمین شد و نتوانست ارزش هایش را نشان دهد.

 

14 فروردین رئال در تورین بازی رفت برابر یووه را برگزار خواهد کرد و باید دید نبرد جذاب این 4 بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی را کدام دو بازیکن خواهند برد.

دیدگاه‌ها