کد خبر : 1512634 | 28 اسفند 1396 ساعت 15:15 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: ناپولی فراتر از تصورات کار کرده است

ناپولی شب گذشته به خوبی از لغزش یووه استفاده کرد و پس از شکست دادن جنووا، فاصله با صدر را به دو امتیاز کاهش داد.

ساری: ناپولی فراتر از تصورات کار کرده است

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی یک بر صفر شب گذشته ناپولی یک روز پس از توقف یوونتوس در خانه اسپال که باعث کم شدن فاصله ناپولی با بانوی پیر صدرنشین به 2 امتیاز شد، مائوریسیو ساری را بار دیگر برای صحبت کردن درباره شانس قهرمانی تیمش در فصل جاری سری A وسوسه کرده است.

 

 

1291015

 

 

سرمربی ناپولی که تیمش در فاصله 9 هفته به پایان رقابت‌ها، تنها دو امتیاز از یوونتوس کمتر دارد، درباره شانس قهرمانی آبی‌پوشان شهر ناپل در این فصل گفت:« اگر دست من بود، همین الان به قصر وارد می‌شدم و قدرت را پس می‌گرفتم. مسلما ما بالاتر از آن چیزی که انتظار می‌رفت قرار داریم. این بازی مهم بود چون می‌خواستیم به دو بازی بدون بردمان پایان دهیم، اگرچه من فکر می‌کنم که عملکردمان مقابل اینتر هم آنطور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفت.

در این مقطع از فصل‌های گذشته، یوونتوس عملا قهرمانی‌اش را مسجل کرده بود بنابراین اینکه آنها هنوز قهرمان نشده‌اند، نشان می‌دهد که ما توانسته‌ایم برای‌شان مشکلاتی جدی بسازیم. با این حال قهرمان  شدن همچنان بسیار سخت خواهد بود. گفتن اینکه سرنوشت قهرمانی در دست خودمان است، آسان نیست. ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بهترین جایگاه ممکن لیگ را به پایان برسانیم.»

دیدگاه‌ها