کد خبر : 1512798 | 01 فروردين 1397 ساعت 16:45 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری دیگو کاستا به ماندن گریزمان در اتلتیکو

دیگو کاستا، مهاجم اتلتیکو مادرید، تایید کرد که آنتوان گریزمان او را متقاعد کرد تا به این باشگاه برگردد و اکنون امیدوار است که این ستاره فرانسوی در اتلتیکو بماند.

امیدواری دیگو کاستا به ماندن گریزمان در اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان در تابستان گذشته پیشنهادهای زیادی داشت اما به دلیل محرومیت اتلتیکو مادرید از حضور در بازار نقل و انتقالات، ترجیح داد در این باشگاه بماند.

 

در حال حاضر هم شایعات زیادی در مورد آینده این ستاره فرانسوی شنیده می شود و گفته می شود که باشگاه های بارسلونا و منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتن او هستند و او اعلام کرده که می خواهد پیش از جام جهانی در مورد آینده اش تصمیم گیری کند.

 

این در حالی است که دیگو کاستا بعد از مشکلاتی که با آنتونیو کونته در چلسی پیدا کرد، به اتلتیکو مادرید برگشت. او تایید کرد که گریزمان در این تصمیم گیری نقش داشت و اکنون امیدوار است که بتواند مانع از جدایی هم تیمی فرانسوی اش شود.

 

 

1287623

 

 

او به خبرنگاران گفت:" او می داند که بازیکن مهمی برای اتلتیکو است. او هنوز با ماست و ما امیدواریم که او بماند. من دوست دارم او بماند اما هر کسی باید ببیند چه چیزی برایش بهتر است. به نظر من بهترین اتفاق آن است که او بماند.

 

فکر می کنم او خواهد ماند. وقتی من در برزیل بودم، او با من تماس می گرفت و می گفت که به اتلتیکو بیایم. من نمی خواهم اینجا تنها بمانم. گریزمان می داند که ما در اتلتیکو او را دوست داریم. امیدوارم او با ما بماند. او به من نگفته که می خواهد برود."

دیدگاه‌ها