کد خبر : 1512920 | 02 فروردين 1397 ساعت 17:36 | 62K بازدید | 0 دیدگاه

ضبط و بازبینی تمرینات 4 دروازه بان تیم ملی(عکس)

کادرفنی تیم ملی به طور دقیق عملکرد 4 دروازه بان حاضر در اردو را زیر نظر گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در بین همه خطوط تیم ملی تنها پستی که نمی شود هیچ گمانه زنی در آن کرد، دروازه بان است. کارلوس کی روش همواره نشان داده هر دروازه بانی آماده تر باشد را درون دروازه قرار می دهد ومثال بارز برای اثبات این ادعا حضور فیکس علیرضا حقیقی در جام جهانی برزیل بود. حالا هم کی روش نسبت به 4 سال قبل 4 دروازه بان جدید را به اردوی تونس برده و نمی شود گفت کدامیک در بازی های دوستانه و در نهایت جام جهانی فیکس هستند.


علیرضا بیرانوند که در مقدماتی جام جهانی فیکس بود به همراه سید حسین حسینی، امیررضا عابدزاده و رشید مظاهری 4 دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی هستند.


این 4دروازه بان برای حضور در قفس توری تیم ملی رقابت فشرده ای با یکدیگر دارند و در اردوی تونس تمرینات ویژه ای را انجام می دهند. گلرهای تیم ملی زیر نظر مربی دروازه بان ها تمرینات اختصاصی را برگزار می کنند و جالب اینکه کی روش هم رویه جالبی را برای آنها در نظر گرفته است.


با نظر کی روش از همه مراحل تمرینی 4 دروازه بان تیم ملی تصویربرداری می شود و با ضبط آیتم های تمرینی آنها فیلم ها بازبینی خواهد شد تا بازیکنی که بهترین شرایط را دارد در بازی ها به میدان برود.

 

1291307

 

1291308

دیدگاه‌ها