کد خبر : 1512998 | 03 فروردين 1397 ساعت 11:50 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی رقیب ایران نگران غیبت ستاره گلزن

معلول: تونس بدون مساکنی یعنی آرژانتین بدون مسی

امشب در ورزشگاه المپیک رادس تونس در حالی میزبان ایران است که کاپیتان و مهاجم سرشناس خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

معلول: تونس بدون مساکنی یعنی آرژانتین بدون مسی

به گزارش "ورزش سه"، یوسف المساکنی ستاره گلزن باشگاه الدحیل که درخشش او برابر ذوب آهن ایران در لیگ قهرمانان آسیا را مشاهده کردید امشب به دلیل مصدومیت نمی تواند در ترکیب تیم ملی تونس مقابل ایران به میدان برود تا همین اتفاق موجی از نگرانی و دلهره برای سرمربی این کشور در پی داشته باشد.


نبیل معلول سرمربی تونس در واکنش به این اتفاق گفت:« غیبت مساکنی برای تونس همچون غیبت مسی در آرژانتین یا رونالدو در پرتغال مشهود خواهد بود چون او یکی از کلیدی ترین مهره هایی است که در تیم من حضور دارد. امیدوارم غیبت او در تیم ملی طولانی نباشد و هر چه سریع تر شاهد بازگشت او به تیم باشیم».


این مربی در ادامه تصریح کرد:« بازی با ایران در کنار تمام جذابیت هایی که مصاف با یکی از بهترین تیم های قاره آسیا خواهد داشت از نظر شخصیتی و اعتماد به نفس تیمی نیز برای تونس حائز اهمت است، از همین رو امیدوارم با وجود این همه غایب و دعوت از بازیکنان جدید بتوانیم هم مقابل ایران هم مقابل کاستاریکا دو آزمون خوب داشته باشیم و برای جام جهانی آماده شویم».

دیدگاه‌ها