کد خبر : 1512999 | 03 فروردين 1397 ساعت 12:04 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش اکیپ از هجوم بازیکنان فرانسوی به تونس

رقیب ایران با بازیکنان دو ملیتی به میدان می رود

رسانه مطرح فرانسه از اتفاقی عجیب در اردوی تیم ملی تونس پرده برداشت و در گزارشی مدعی شد یک چهارم بازیکنان دعوت شده به این اردو همگی متولد فرانسه هستند.

به گزارش "ورزش سه"، اکیپ فرانسه امروز در آستانه بازی تونس با ایران نسبت به هجوم بازیکنان فرانسوی به اردوی تونس و پوشیدن پیراهن این تیم برای بالا بردن شانس خود برای تجربه تورنمنت مهمی همچون جام جهانی 2018 نوشت این بازیکنان که همگی تنها فرانسوی صحبت می کنند و شناختی از زبان عربی ندارند تنها به امید تجربه جام جهانی و ناامیدی از حضور در تیم ملی فرانسه ترجیح دادند برای تونس در قاره آفریقا به میدان بروند.


به نوشته اکیپ فرانسه بیش از یک چهارم بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی تونس متولد و بزرگ شده در فرانسه هستند و هیچ شناختی از تونس و مردمان این کشور عربی در شمال آفریقا ندارند. بازیکنانی که در حال حاضر همه آنها در باشگاه های فرانسوی در لاشامپیونه یا چند باشگاه در سایر کشورهای اروپایی از جمله لسترسیتی انگلیس بازی می کنند به عنوان نسل جدید و جوان فوتبال تونس معرفی و به دنبال تجربه جام جهانی هستند چون شانسی برای کسب این تجربه با پیراهن تیم ملی فرانسه ندارند.

 

1291380

دیدگاه‌ها