کد خبر : 1513008 | 03 فروردين 1397 ساعت 12:42 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان 97 مدعی بزرگ قهرمانی است 

انصاری: از دست دادن آقای گلی خیلی تلخ بود

ساسان انصاری پس از ناکامی در رقابت اقای گلی فصل گذشته با امید و آرزوهای زیادی راهی سپاهان شد ولی فصل عجیب طلایی‌های اصفهانی آنطور که باید و شاید رضایت بخش نبود.

انصاری: از دست دادن آقای گلی خیلی تلخ بود 

به گزارش ورزش سه ، با پایان سال 96 ، انصاری امید زیادی به سال 97 و بهبود اوضاع سپاهان در این سال دارد و عقیده دارد تیمش فصل آینده مدعی اصلی قهرمانی است.


با او گفت و گویی خواندنی انجام داده ایم که مرورش خالی از لطف نیست .

 


*سال 96 چطور بود؟

همیشه و همه سال‌ها برای من خوب است و هرچه بود خواست خدا برای من بوده است و خدا را شکر سال خوبی داشتم و از لحاظ فوتبالی‌ هم درست است که اوایل سال آقای گلی فصل گذشته را از دست دادم ولی باز هم خدا را شکر می‌کنم به خاطر هرچیزی که برای من خواسته است و اینکه شاید نتایجی در شأن سپاهان گرفته نشده ولی در مجموع سال خوبی بود و امیدوارم در سال 97 شرایط بهتری باشد.

 

*بهترین اتفاقت در سال 96 چه بود؟
بهترین اتفاق این بود که خدا در این سال فرزندم را به من داد و باعث شد سال خیلی خوب و شیرینی برای من باشد و اگر اتفاقات فوتبالی تلخی هم افتاد زیر سایه این اتفاق در مجموع سال شیرینی برایم رقم زد و امیدوارم برای مردم کشورم هم همینطور بوده باشد.

 

*و بدترین اتفاق؟
فکر می‌کنم محرومیت من از هفته آخر لیگ و از دست دادن آقای گلی در فصل گذشته تلخ‌ترین اتفاقی بود که در سال 96 برای من افتاد. فصل سختی هم با سپاهان داشتیم و در مجموع اتفاقاتی که می‌خواستیم در این فصل برای ما رقم بخورد شکل نگرفت.

 

*برای مردم ایران هم سال تلخی بود. اینطور نیست؟
واقعاً سال تلخی بود و حوادث زیادی در آن دیدیم که متاسفانه تمام شدنی نبود و هر روز یک خبر بد دیگر منتشر می‌شد. سقوط هواپیما، کشتی سانچی، زلزله کرمانشاه و.. کام مردم ما را تلخ کرد و امیدوارم در سال 97 مردم ایران سالی خوب و سرشار از شادی داشته باشند.

 

*سال 97 برای خودت چطور خواهد بود؟
من کلاً انسان خوش‌بینی هستم و نسبت به آینده دید خوبی دارم. هر روز و هرسال برای من بهترین است و من در سال‌های قبل هم هر سال یک نکته مثبت برایم اتفاق افتاده که سال خوبی برایم رقم زده است. برای همین فکر می‌کنم سال 97 هم برایم بهترین سال خواهد بود و امیدوارم بهترین شرایط رقم بخورد.

 

خودت را در سال 97 در روسیه می‌بینی؟
خیلی سخت است این اتفاق بیافتاد ولی امکان پذیر است و همانطور که قبلا هم گفته بودم همه تلاشم را می‌کنم ولی در نهایت نظر کی‌روش است. من در اردوهایی که با ایشان بودم کارشان را دیدم و خیلی فوق‌العاده بوده است. اگر من باشم تلاش می‌کنم برای تیم ملی مفید باشم و اگر نبودم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.


*و سال 97 برای سپاهان چطور است؟

متاسفانه سال 96 از نظر نتیجه‌گیری برای سپاهان خوب نبود و آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفتیم و در شأن سپاهان و هوادارانش و بازیکنان نبود. ما در این فصل خیلی اذیت شدیم که بیشترش به خاطر ناراحتی هواداران بود و همانطور که می‌دانید سپاهان هواداران بی‌نظیری دارد که عاشق تیمشان هستند. مطمئنم با این پتانسیل و هواداران و بازیکنان سپاهان سال دیگر مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود و شکی در این موضوع ندارم. امسال تغییرات زیاد در تیم کمی زمان از ما گرفت و همین باعث شد فشار روی تیم زیاد شود و بعد از آن تغییر کادرفنی باعث شد به اینجا برسیم. کادرفنی قبلی کادر کار بلدی بود ولی متاسفانه شرایط به شکلی پیش نرفت که ادامه همکاری داده شود و کادرفنی جدید هم زحمات زیادی می‌کشد تا شرایط خوبی در تیم ایجاد شود و فکر می‌کنم سال 97 سال فوق‌العاده‌ای باشد.

 

*کسی هست که بخواهی در سال جدید حلالش کنی؟
نه خدا را شکر آدمی نیستم که با کسی درگیری پیدا کنم و همیشه سعی کردم سرم در کار خودم باشد و کسی هم نیست که کینه‌ای از او در دلم باشد و اگر هم چنین کسی باشد من هرگز از کسی کینه به دل نمی‌گیرم و خدا را شکر اصلا چنین کسی وجود ندارد.

 

*آرزویت در سال 97 چیست؟
‎آرزویم سلامتی برای خودم،‌ خانواده‌ام و مردم عزیز ایران است و عاقبت‌بخیری هم موضوع مهمی است که امیدوارم برای همه اتفاق بیافتد. یک صحبت هم که دیگر کلیشه‌ای شده ولی واقعیت است و آنهم مسائل اقتصادی جامعه است و مردم زیادی با مشکلات مالی زیاد دست و پنجه نرم می‌کنند و امیدوارم مسئولان زحمتکش ما تلاش بیشتری کنند تا فشار اقتصادی روی مردم کمتر شود و سایه شوم این موارد از زندگی‌شان کنار برود

دیدگاه‌ها