کد خبر : 1513009 | 03 فروردين 1397 ساعت 12:53 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

برخورد بازیکن الوصل با سرمربی شباب الاهلی

اتفاق جنجالی در جام حذفی امارات

در جریان دیدار شب گذشته الشباب و الوصل امارات در نیمه نهایی جام حذفی این کشور یک اتفاق جنجالی رخ داد که حواشی زیادی را در پی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های الوصل و شباب در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی امارات شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود الوصل به پایان رسید و این تیم جواز حضور در فینال را به دست آورد. نکته مهم اما جنجالی بود که در دقایق پایانی این مسابقه رخ داد. در حالی که بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود الوصل دنبال می شد، داور 5 دقیقه وقت اضافه گرفت، در این هنگام توپ به کنار زمین آمد و وقتی مهدی علی سرمربی شباب خواست توپ را با دست بردارد، بازیکن الوصل تکل زد تا توپ را از آن خود کند اما به صورت ناخواسته به سرمربی الشباب برخورد کرد. این تکل سبب زمین خوردن شدید مهدی علی شد و جنجال درست کرد.


بازیکن الوصل در این هنگام سمت سرمربی سابق تیم ملی امارات رفت تا از او عذرخواهی کند اما این مربی دست او را پس زد و این عذرخواهی را قبول نکرد. 


از این رو مهدی علی با لحنی عصبانی به کنفرانس خبری بعد از بازی رفت و این جملات را بر زبان آورد: «من دوست نداشتم به کنفرانس خبری بیایم. ما در این بازی فوتبال و روحیه جوانمردی ندیدیم. فقط به احترام شما خبرنگاران آمدم تا این جملات را بگویم و بروم.»


بعد از این صحبت های مهدی علی شبکه تلویزیونی دوبی اسپورت در تحلیل اتفاقات بازی به سرمربی الشباب حمله کرد. کارشناس تلویزیونی این برنامه با ناراحتی زیاد صحنه ای را پخش کرد که بازیکن الوصل برای عذرخواهی به سمت مهدی علی رفت و او درخواستش را رد کرد. این کارشناس خطاب به مهدی علی اعلام کرد روحیه جوانمردی این نیست که وقتی بازیکن می خواهد عذرخواهی کند، شما او را هل و برخورد ناشایست انجام بدهی.

 

1291390

 


همین مساله جو وحشتناکی را علیه مهدی علی در فضای مجازی ایجاد کرده است. بسیاری از اهالی فوتبال در امارات توییت هایی را با هشتگ هایی علیه سرمربی سابق تیم ملی امارات منتشر کرده اند. جالب اینکه بازیکنان الشباب نیز حمایتی از مربی خود انجام ندادند.


از این رو با توجه به اینکه داور به بازیکن الوصل با وجود ناخواسته بودن کارش کارت قرمز نشان داده بود، باشگاه زردپوش امارات با ارسال نامه ای به فدراسیون این کشور خواهان بخشش این کارت قرمز و حضور او در بازی فینال شده است.


همچنین بازیکن الوصل که نقش اول این اتفاقات بود نیز در توییتی ضمن تبریک به هواداران تیمش، اعلام کرد که اگر اشتباهی کند معذرت می خواهد و قصد و غرضی نداشته است.

دیدگاه‌ها