کد خبر : 1513017 | 03 فروردين 1397 ساعت 13:26 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

روابط تیره رسانه ها و نبیل معلول؛

سرمربی تیم ملی تونس در رسانه ها عوض شد!

به گفته برخی رسانه های عربی، سرمربی تیم فوتبال رن فرانسه هدایت تیم ملی تونس را بر عهده می گیرد.

سرمربی تیم ملی تونس در رسانه ها عوض شد!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های ورزشی تونس ارتباط چندان جالبی با نبیل معلول، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور ندارند و در حال پوشش اخباری در خصوص قطع همکاری این مربی با فدراسیون تونس هستند. به نقل از این رسانه ها، مسئولان فدراسیون فوتبال تونس قصد دارند در فاصله کمتر از 3 ماه تا جام جهانی 2018 سرمربی تیم ملی را تغییر دهند.

 

رسانه های آفریقایی دلیل این اتفاق را سرد شدن روابط رئیس فدراسیون تونس با معلول عنوان کرده اند و از ناممکن بودن ادامه همکاری آنها خبر داده اند. گفته می شود ودیع الجری، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور اخیرا سفری به کشور فرانسه داشته و در آنجا با صبری لاموشی مذاکرات لازم را برای قبول هدایت تیم ملی تونس انجام داده است. لاموشی هم اکنون سرمربی رن فرانسه است و سابقه هدایت ساحل عاج در جام جهانی 2014 را نیز در کارنامه دارد که البته با حذف در دور گروهی همراه بود.

اما با وجود تمام این شایعات، رئیس فدراسیون تونس در مصاحبه ای اخیرا تمام این مسائل را تکذیب کرده و ضمن اظهار رضایت از عملکرد نبیل معلول، حمایت خود را از این مربی اعلام کرده است. الجری گفته که با وجود سخت بودن قرعه تونس در مرحله گروهی جام جهانی، همه به تیم فعلی این کشور ایمان دارند و تا آخرین بازی برای صعود از گروه و شگفتی سازی می جنگند.

 

به نظر می رسد بیشتر از اینکه مشکلی با مسئولان فدراسیون در کار باشد، نامناسب بودن روابط با اهالی رسانه کار را برای نبیل معلول سخت کرده و باید دید در 3 ماه آتی او در واکنش به انتقادات رسانه های تونس چه راهکاری خواهد داشت.

دیدگاه‌ها