کد خبر : 1513024 | 03 فروردين 1397 ساعت 14:15 | 77.6K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال در نشست مطبوعاتی تونس - ایران 

خبرنگاران تونسی معلول را دیوانه کردند!

جنجال های رقم خورده در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ایران باعث شد تا حتی خبر عجیب اخراج سرمربی تیم ملی تونس نیز در برخی رسانه های این کشور منتشر شود .

خبرنگاران تونسی معلول را دیوانه کردند!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای درگیری های کنفرانس مطبوعاتی از جایی آغاز شد که یکی از خبرنگاران حاضر سوالاتی پیرامون نحوه انتخاب بازیکنان برای حضور در اردو به زبان آورد . این سوال و نحوه بیانش چندان به مذاق نبیل معلول و مدیررسانه ای تیم ملی تونس خوش نیامد تا بگو مگوهای طرفین برای لحظاتی سالن کنفرانس را تحت الشعاع قرار دهد. سوال خبرنگار تونسی  پیرامون دعوت نشدن الحرباوی ستاره این روزهای لیگ تونس بود و مدیر رسانه ای تیم ملی اصرار داشت که سوالات باید در چارچوب این مسابقه باشد و پرسش های مربوط به مباحث دیگر در زمانی دیگر از سرمربی پرسیده شود؛ اما خبرنگار تونسی دست بردار نبود . او می گفت : من خبرنگارم و درباره هرچیزی که دلم بخواهد سوال می کنم ، اما پاسخ مدیر رسانه ای دوباره همین بود . در همین حال معلول نیز به میان بحث آمد و به خبرنگار گفت: بهتر است به جای پرسش های حاشیه ای درباره دیدار تونس و ایران بپرسید . 


این مسئله اگرچه خیلی هم غیر طبیعی نبود اما ادامه بحث ها و انتشار خبر اخراج احتمالی نبیل معلول فدراسیون فوتبال تونس را وادار به واکنش کرد و آنها در اینستاگرام و توییتر به این خبرنگار انتقاد تندی کردند . فدراسیون فوتبال تونس در توییتر خود با انتشار تصاویر کنفرانس مطبوعاتی عصر دیروز، نوشت: «اگر سه چهارم ما در این نشست مطبوعاتی بودیم بعد از این سوالات محل را ترک می کردیم . 


در این پست با انتشار ویدئوی این مباحثه چنین نوشته شده : برای کسانی که در کنفرانس حضور نداشته اند و می خواهند بدانند در این نشست چه گذشته. می توانید سطح آماتور سئوالات را در این ویدئو مشاهده کنید . آنها کاری کردند که نبیل معلول هم دیوانه شود!

 

1291381

 

1291410

 

1291409

 

1291411

 

دیدگاه‌ها