کد خبر : 1513057 | 03 فروردين 1397 ساعت 17:43 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش چالش جانشینان سعید را استارت زد

ترکیب تیم ملی ایران برای بازی مقابل تونس اعلام شد و خبری از سعید عزت اللهی در آن نیست

کی روش چالش جانشینان سعید را استارت زد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در سال ۱۳۹۷ امشب به مصاف تونس، بهترین تیم آفریقایی در رنکینگ فیفا می رود.

 

دقایقی قبل از سوی کارلوس کی روش ترکیب اصلی ملی پوشان ایران برای این بازی اعلام شد. یکی از نقاطی که سرمربی تیم ملی همیشه به آن توجه ویژه ای داشته و بازیکنان مختلفی را در آن امتحان کرده، پست هافبک دفاعی است.


 در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ و با توجه به اینکه اصلی ترین گزینه کی روش در این پست یعنی سعید عزت اللهی اولین بازی جام را به دلیل محرومیت از دست داده، کی‌روش سعی می کند در بازی های تدارکاتی نفرات مختلفی را به جای او امتحان کند که با خیالی آسوده بتواند تا قبل از آغاز جام جهانی به یک گزینه نهایی برای بازی در مقابل مراکش برسد.

 

احتمالا به همین دلیل، یعنی غیبت عزت اللهی در دیدار مقابل مراکش، سرمربی تیم ملی برای بازی مقابل تونس به این بازیکن جوان استراحت داده تا دیگر نفرات هم پست او را مقابل حریف آفریقایی تست کند.

 

علی کریمی و احسان حاج صفی بازیکنانی هستند که در ترکیب اصلی ایران برای این بازی در پست هافبک دفاعی قرار داده شده اند و قطعاً عملکرد آنها کاملا زیر ذره‌بین کادرفنی خواهد بود.

 

اگر این نحوه آماده‌سازی هافبک های دفاعی برای بازی مقابل مراکش ادامه داشته باشد، ممکن است کی روش در بازی بعدی تیم ملی مقابل الجزایر هم به عزت اللهی استراحت بدهد تا سایر گزینه های آلترناتیو، بازی مقابل حریف شبیه سازی شده ی مراکش را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها