کد خبر : 1513075 | 03 فروردين 1397 ساعت 18:18 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: مسی از سیاره دیگری آمده است

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، معتقد است که بهترین توصیف برای استعداد غیرمعمول لیونل مسی، این است که او از سیاره ای دیگر آمده است.

پیکه: مسی از سیاره دیگری آمده است

به گزارش "ورزش سه"، مسی که در 13 سالگی به آکادمی نوجوانان بارسا، لاماسیا پیوست، از سال 2004 برای تیم اول این باشگاه بازی می کند و به همه افتخارات ممکن از جمله 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا، رسیده است.

 

پیکه که از زمان نوجوانی در کنار مسی حضور داشته و یک دهه در کنار او در تیم اول بارسا بازی می کند، در سایت پلیرز تریبون نوشت:" مردم از من می پرسند که بازی کردن در کنار مسی برای این همه سال چطور است. اگر بخواهم در یک جمله توضیح بدهم باید بگویم او یک غیرزمینی است. او از یک سیاره دیگر آمده است.

 

 

1290919

 

 

او تنها بازیکنی است که می توانم اولین بازی اش را به یاد بیاورم، وقتی که 13 ساله بودیم و با خودم گفتم:" اوه، این بچه از جای دیگری آمده است. او انسان نیست. او یک قاتل است. او بزرگترین بازیکنی است که من دیده ام.

 

مردم از من می پرسند:" شگفت انگیزترین چیزی که من از مسی در زمین دیده ام، چیست؟" آنها انتظار دارند که من در مورد دریبل زدن سه مدافع صحبت کنم. باور کنید من داستان های زیادی در این مورد دارم.

 

اما چیزی که باعث می شود او را از یک سیاره دیگر بدانم، کاری است که او بدون توپ انجام می دهد. شاید شما نتوانید آن را در تلویزیون ببینید اما من در زمین می توانم ببینم."

دیدگاه‌ها