کد خبر : 1513076 | 03 فروردين 1397 ساعت 19:01 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آرژانتینی آقای گل جام حذفی امارات

مهاجم آرژانتینی الوحده با هت‌تریک مقابل دبا الفجیره آقای گلی خود در جام حذفی امارات را تا حد زیادی قطعی کرد.

ستاره آرژانتینی آقای گل جام حذفی امارات

به گزارش "ورزش سه"، سباستین تاگلیابو که پنجمین فصل حضورش در الوحده امارات را سپری می‌کند، همچنان به‌عنوان مرد اول گلزنی این تیم و فوتبال امارات مطرح است و شب گذشته نیز درخشش چشمگیری در بازی نیمه نهایی جام حذفی برابر دبا الفجیره که هت‌تریک کرد و موجب صعود تیمش به فینال شد، داشت.

 

این ستاره آرژانتینی با سه گلی که در دیدار دیشب مقابل دبا الفجیره به ثمر رساند، در جام حذفی امارات ۱۳ گله شده و با توجه به اینکه کایو، وینگر العین با ۵ گل زده نفر دوم برترین گلزنان این رقابت‌ها است و فاصله هشت گله با مهاجم آرژانتینی الوحده دارد، بعید به نظر می‌رسد بازیکنی غیر از تیگالی عنوان آقای گلی بازی‌های حذفی امارات را به دست آورد.

 

تیگالی که یک گل هم در بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب‌آهن به ثمر رسانده بود، شب گذشته برابر دبا الفجیره موفق شد پنجمین هت‌تریک این فصلش را داشته باشد و علاوه بر آن هفته قبل نیز توانست رکورد آساموا جیان در لیگ فوتبال امارات که ۱۰۱ گل زده بود را بشکند و با ۱۰۳ گل زده در فاصله سه هفته به پایان فصل ۱۸-۲۰۱۷ خود را به‌عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ این کشور معرفی کند.

 

تیگالی در همان نخستین سال و فصل ۱۴-۲۰۱۳ که به الوحده پیوست، توانست در لیگ امارات ۲۸ گل بزند و خود را اثبات کند و بعد از آن موفق شده در لیگ امارات به ترتیب ۱۵ ، ۲۵ و ۱۹ گل به ثمر رساند تا با احتساب ۱۶ گل در این فصل و رسیدن به ۱۰۳ گل، در فوتبال امارات تاریخ‌ساز شود.

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین که در حال حاضر هدایت تیم دبا الفجیره امارات را برعهده دارد، شب گذشته بعد از اتمام بازی تیمش مقابل الوحده به سمت تیگالی رفت، شخصا به او تبریک گفت، او را یک گلزن مادرزاد خطاب کرد و عنوان نمود که هت‌تریک این مهاجم نشان می‌دهد تا چه اندازه قدرت گلزنی بالایی دارد.

دیدگاه‌ها