کد خبر : 1513078 | 03 فروردين 1397 ساعت 18:56 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

کروس: تراشتگن یک دروازه بان کامل است

تونی کروس، هافبک رئال مادرید، معتقد است که مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسا، دروازه بان خوبی است اما قصد ندارد او را به حضور در سانتیاگو برنابئو ترغیب کند.

کروس: تراشتگن یک دروازه بان کامل است

به گزارش "ورزش سه"، کروس و تراشتگن در 4 سال اخیر در تیم ملی آلمان هم تیمی بودند و با توجه به مصدومیت مانوئل نویر، ممکن است دروازه بان بارسا، شماره یک ژرمن ها در جام جهانی باشد.

 

کروس به آ.اس گفت:" من تراشتگن را خیلی دوست دارم. مارک یکی از بهترین های دنیاست و بی تردید یک دروازه بان کامل است....برای بارسلونا.

 

 

1202375

 

بهترین نکته در مورد تراشتگن این است که او اشتباهات بسیار کمی انجام می دهد. او برای بارسا عالی است زیرا بازی را از عقب زمین شروع می کند و دروازه بان های زیادی نیستند که می توانند این کار را انجام بدهند."

 

آلمان چند روز دیگر در دیدار دوستانه مقابل برزیل قرار خواهد گرفت و کروس باید مقابل دو هم تیمی اش در رئال، مارسلو و کاسمیرو، بازی کند.

 

او در مورد این دو ستاره برزیلی هم گفت:" آنها دو تا از بهترین بازیکنان دنیا در پست خودشان است. در رئال، بسیار واضح است که کاسمیرو چقدر در حفظ توازن تیم تاثیرگذار است و در مورد مارسلو چه می توانم بگویم؟ او بهترین مدافع چپ دنیاست. برزیل مطمئنا یکی از مدعیان اصلی در جام جهانی است."

دیدگاه‌ها