کد خبر : 1513202 | 04 فروردين 1397 ساعت 19:27 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش یک مسابقه دوستانه:

سپیدرود 2 – داماش گیلان 0: به یاد گذشته، به امید آینده

تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد تا در نخستین مسابقه سال 97 تیم داماش گیلان را در یک مسابقه دوستانه شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سپیدرود رشت و داماش گیلان از ساعت ۱۴ روز شنبه چهارم فروردین ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت در یک مسابقه دوستانه به دیدار هم رفتند و در نهایت این سپیدرود بود که موفق شد با دو گل دقایق 14 و 60 حسین ابراهیمی و محمد لطفی داماش را شکست دهد.


داوری این دیدار بر عهده حمید حاج ملک داور بین المللی و لیگ برتری فوتبال گیلان بود.


دو تیم در حالی برابر هم قرار گرفتند که مدتهاست مسابقه ای بین آنها برگزار نشده بود و بزرگترین دست آورد این مسابقه که البته بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد، این بود که تابوی بی دلیلی که برای عدم رویارویی دو تیم ساخته شده بود از بین برود و بعد از این دو تیم پرهوادار شهر رشت می توانند بارها و بارها در فضایی رفاقتی برابر هم قرار بگیرند.


سپیدرود برای بقا در لیگ برتر و داماش برای صعود از لیگ دسته دوم روزهای پر التهابی را در چند هفته ی آینده در پیش دارند و این در حالی است که در سالیانی نه چندان دور جای دو تیم برعکس بود و داماش لیگ برتری بود و سپیدرود در لیگ دسته دوم حضور داشت.


برجسته ترین نکته این مسابقه وجود تعداد زیادی بازیکن در سپیدرود و داماش بود که سابقه حضور در تیم مقابل را داشتند. در داماش میلاد پورمحسن، محمد همرنگ، میثم میرپسندیده، اشکان توانا، محمد طالبی و میلاد پورصف شکن سابقه پوشیدن پیراهن سرخ را داشتند و در سپیدرود هم محمدرضا مهدوی، حسین ابراهیمی، محمدرضا الماسخاله، محمد غلامی، میلاد قربانزاده، رضا کاردوست پیش از این در داماش گیلان عضویت داشتند.


شرح گل ها:


سپیدرود 1-0 داماش: شوت محمد غلامی را اشکان توانا برگشت داد که در ریباند حسین ابراهیمی توپ را درون دروازه فرستاد.


سپیدرود 2-0 داماش: ضربه سر هادی موسوی به محمد لطفی رسید و لطفی در دهانه دروازه توپ را وارد دروازه داماش کرد.


ترکیب نیمه نخست سپیدرود رشت:


ایمان صادقی، محمدرضا الماس خاله، میثم تهی دست، حمید ملکی، رضا نورمحمدی، محمدرضا مهدوی، حسین ابراهیمی، محمد غلامی، میثم فردوسی، علی عباسی، توحید غلامی.

 

1291631


ترکیب نیمه نخست داماش گیلان:


اشکان توانا، امیرحسین دهقان، سید کاظم رحمانی، پویا عزیزپور، محمد همرنگ، میلاد پورمحسن، هادی سهرابی، محمد طالبی، آزاد جعفرزاده، محمد طالبی، میلاد پورصف شکن.

 

1291633


در نیمه نخست سپیدرود صاحب موقعیت های زیادی بود که به جز تک گل حسین ابراهیمی از سایر آنها نتوانست سود ببرد.


مهم ترین موقعیت های سپیدرود یکی ضربه سر علی عباسی بود که به تیر دروازه داماش برخورد کرد و دیگری ضربه ی خطرناک حسین ابراهیمی بود که با عکس العمل به موقع اشکان توانا راهی کرنر شد.


داماش در نیمه نخست توسط میلاد پورصف شکن بازیکن سابق سپیدرود به گل دست یافت که حمید حاج ملک آن را آفساید تشخیص داد.


نکته جالب این نیمه ده نفره شدن سپیدرود در نیمه نخست بود و دلیل آن این بود که علی کریمی محمد غلامی را به دلیل جر و بحثش با داور مسابقه از زمین بیرون کشید! البته سپیدرود نیمه دوم را با یازده بازیکن آغاز کرد.

 

1291632

 

1291630


ترکیب سپیدود رشت در نیمه دوم:


محمدباقر شعبانی، محمد لطفی، میلاد قربانزاده، علیرضا کوشکی، عماد میرجوان، میعاد یزدانی، حسین کعبی، امید سام کن، علی دهقان، هادی موسوی، رضا کاردوست.


ترکیب داماش گیلان در نیمه دوم:


اشکان توانا، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، حسین میرزاحسینی پور، مصطفی آقاجانی، علی اصغر کریمی، سید محمد اسلامی، میثم میر‌پسندیده، علیرضا توکلی، سعید مرتضوی و صادق رضایی.
نخستین موقعیت نیمه دوم را داماش بدست آورد که ضربه سر محمد مختاری را محمدباقر شعبانی مهار کرد. در ادامه ضربه خطرناک میلاد قربان زاده از بالای دروازه با فاصله اندک راهی اوت شد.
پس از گل دوم سپیدرودی ها می توانستند در دقیقه ۷۵ به سومین گل خود دست پیدا نمایند که ضربه ی حسین کعبی در دستان اشکان توانا جای گرفت. در ادامه داماشی ها صاحب یک موقعیت خطرناک شدند که ضربه کنعان طاهرنژاد را باز هم محمدباقر شعبانی موفق شد مهار نماید.


عکس ها از مهدی پیراسته

دیدگاه‌ها