کد خبر : 1513301 | 05 فروردين 1397 ساعت 11:55 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

پول نباشد، من هم نیستم

عزیزی: من سرمربی مشکی پوشان نمی‌شوم

معاون ورزشی جدید باشگاه مشکی پوشان اعلام کرد داود مهابادی به کارش در تیم مشهدی ادامه می دهد.

عزیزی: من سرمربی مشکی پوشان نمی‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، خداداد عزیزی روز گذشته به عنوان معاون ورزشی باشگاه مشکی پوشان فعالیت خود را آغاز کرد. او که در گذشته سرمربیگری تیم مشهدی را برعهده داشت حالا در حالی که داود مهابادی سرمربی مشکی پوشان است، بار دیگر برگشت.


خداداد عزیزی درباره بازگشتش به تیم مشهدی عنوان کرد: مدیران باشگاه مشکی پوشان از چند روز قبل با من تماس هایی گرفتند تا همکاری کنیم و من هم موافقت کردم. شرایط کاری اینگونه است که مسائل فنی باشگاه از این پس با من باشد و آقای عباسی فقط در حوزه اقتصادی فعالیت داشته باشند.


وی ادامه داد: شرایط مالی باشگاه امسال بد نیست و می توان گفت خوب است. بازیکنان حدود 60 درصد دریافتی داشته اند و همه ما امیدوار هستیم تا بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.


خداداد درباره تداخل کاری اش با داود مهابادی به عنوان سرمربی بیان کرد: خیر، تقسیم کار شده است. الان سرمربی تیم آقای مهابادی است و من هم به عنوان مدیرفنی کمکی از دستم بربیاید انجام می دهم. قطعا مهابادی تا پایان فصل با قدرت به کارش ادامه می دهد. از سوی دیگر من فعلا نمی خواهم سرمربی شوم.
عزیزی در پایان افزود: من فکر می کنم اکنون باشگاه شرایط مالی خوبی دارد اما اگر در آینده باز هم مشکلات مالی به وجود بیاید، تعارف ندارم و از مشکی پوشان می روم.

دیدگاه‌ها