کد خبر : 1513489 | 06 فروردين 1397 ساعت 21:50 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: پیروزی 7-1 مقابل برزیل را سریعا فراموش کردیم

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان مدعی شد که یک روز پس از پیروزی 7-1 مقابل برزیل، آلمانی ها این دیدار را فراموش کرده بودند.

لوو: پیروزی 7-1 مقابل برزیل را سریعا فراموش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم برزیل و آلمان در دیداری دوستانه، روز سه شنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آخرین دیدار دو تیم به جام جهانی 2014 بازمی‌گردد که آلمان موفق شد میزبان رقابت ها را 7-1 شکست دهد. حال لوو مدعی شد که یک روز پس از این پیروزی، آلمانی ها این دیدار را فراموش کرده بودند.

 

 

1291867

 

 

او گفت:" دیدار 7-1 بیشتر برای برزیلی ها مهم بود تا ما. برای ما، یک موفقیت بزرگ بود ولی تنها یکی از گام‌ها در مسیر رسیدن به جام بود. وقتی به آن بازی نگاه می‌کنیم، یک روز پس از آن پیروزی کاملا فراموشش کرده بودیم. تمرکز ما در آن دیدارها سریعا به دیدار با آرژانتین منتقل شد.برای ما آن دیدار هدف مهم تری بود. البته که برزیل به دنبال نوعی انتقام است که نسبت به آن بازی واکنش نشان دهد ولی این غیرممکن است. نمی‌توان نیمه نهایی را تکرار کرد.

 

نمی‌توان گفت که برزیل بازیکنان بهتری داشت و آلمان تیم بهتری بود. نمی‌توان همه بازیکنان را یک به یک مقایسه کرد. هر بازیکنی نقاط قوت و ضعف بسیاری دارد که به تیم منتقل می‌کند. برزیل بازیکنان بزرگی دارد که توانایی بسیاری با توپ دارند. همه می‌خواهند توپ را بگیرند و با آن عالی کار کنند."

 

دیدگاه‌ها