کد خبر : 1513546 | 07 فروردين 1397 ساعت 11:35 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه خروج احتمالی امری از پی اس جی

گزینه های الخلیفی برای شکستن طلسم شوم PSG

طبق اخبار و شایعات منتشر شده در رسانه‌ها، آخرین روز‌های سرمربی سابق سویا در شهر پاریس، به سختی می‌گذرد و مسئولان پاری سن‌ ژرمن، به دنبال خرید جانشینی برای او هستند.

گزینه های الخلیفی برای شکستن طلسم شوم PSG

به گزارش "ورزش سه"، حذف پاریسن‌ژرمن در طی دو سال اخیر به دست رئال‌مادرید و بارسلونا، سبب شده است تا بهانه خوبی برای خروج امری و به خدمت گرفتن مربی جدیدی ایجاد شود.

 

 

1258239

 


این مربی اسپانیایی، قرارداد خود را با باشگاه پاریسی در ماه ژوئن، تمام شده خواهد دید و باید به فکر انتخاب تیم جدیدی باشد. به نظر شما، اگر شایعات درست باشند، چه کسی جانشین امری خواهد شد؟! در پایین، به بررسی گزینه‌های مناسب برای جانشینی امری می‌پردازیم. مربیانی که ماموریت شان باطل کردن طلسم شوم پی اس جی در لیگ قهرمانان خواهد بود.

 

 

1291420

 

 

1-انتخاب رویایی: آنتونیو کونته
مربی باتجربه ایتالیایی، اوضاع خوبی را در استمفوردبریج و در جمع آبی‌پوشان لندنی سپری نمی‌کند. او در این فصل، حتی سایه‌ای از موفقیت‌های فصل پیش خود را نیز به نمایش نگذاشته است! این موضوع وقتی جدی‌تر می‌شود که بفهمیم، نماینده عنوان قهرمانی لیگ جزیره، ممکن است در این فصل، حتی در جمع چهار تیم بالای جدول نیز قرار نگیرد! 
آن‌ها در حال حاضر، 5 امتیاز با تاتنهام رده چهارمی اختلاف دارند و شاید، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست رفته ببینند. اگر کونته، نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و در اف‌ای‌کاپ نیز به عنوان قهرمانی نرسد؛ به احتمال بسیار بالا، رومن آبرامویچ، رای به خروج او از لندن می‌دهد. با این اوصاف، او می‌تواند کمک خوبی برای پاریسن‌ژرمن باشد.

 

 

1153519

 

 

2-انتخاب واقع‌گرایانه: توماس توخل
اظهارات ضد و نقیضی درباره آینده این مربی آلمانی، وجود دارد. برخی رسانه‌ها، او را جانشین ونگر می‌دانند و  برخی دیگر نیز او را جانشین امری!  تنها نکته‌ای که از آینده فوتبالی این مربی 44 ساله معلوم است، این است که او راهی بایرن‌مونیخ نخواهد شد چرا که رسانه‌ها، اعلام کردند که توخل، پیشنهاد باواریایی‌ها را رد کرده است!
با وجود اینکه ونگر در آرسنال زیر فشار است اما آرسنالی‌ها، هیچ نکته‌ای را درباره جانشین او مطرح نکرده اند و شاید، توخل بتواند در شهر پاریس و در کنار برج ایفل، مالک ستارگان پاریسی شود!

 

 

1282554

 

 

3-انتخاب ریسکی: آرسن ونگر
در حالی که لوییز انریکه از گزینه‌های پاریسی‌ها به عنوان مربی، خارج شده است و گزینه‌های دیگری همانند مورینیو و زیدان، تمایلی به تعویض باشگاه‌های خود ندارند. این آرسن‌ونگر خواهد بود که می‌تواند خود را به پاریس برساند؛ البته اگر شایعات در مورد عزیمت او از لندن، درست باشد.
این مربی که تمام دوران حرفه‌ای فوتبال خود را در کشور خود گذرانده است؛ بعید نیست که بخواهد در دنیای مربیگری نیز در کشور خود، خداحافظی کند. با وجود 68 سال سن، این پیرمرد فرانسوی، همچنان درباره اشتیاق و علاقه خود به فوتبال حرف می‌زند. باید دید آیا ونگر راهی پاریس خواهد شد؟

 

 

1251327

 

 

4-پیشنهاد اسکواکا: مائوریسیو پوچتینو
در سال 2016، پوچتینو اعلام کرد که مربیگری پاریسن‌ژرمن برای او یک رویاست. مربی آرژانتینی با توانایی‌هایی که از خود نشان داده است و بودجه کمی که خرج تاتنهام کرده است؛ توانسته  نام خود را به عنوان یکی از بهترین مربیان جهان، مطرح کند. 
پوچ، از زمان پیوستن تاتنهام، توانسته است این تیم را به بالاترین جایگاه خود برساند. او دو فصل پیش، لیگ را با رتبه سوم و فصل پیش، با رتبه دوم به پایان رساند که نشان از توانایی‌های بالای وی در زمینه مربیگری دارد. حضور پوچتینو با چنین قدرتی در مربیگری و با حضور یک خط حمله فوق‌العاده قوی متشکل از امباپه، نیمار و کاوانی، می‌تواند پی‌اس‌جی را به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد امیدوار کند و رویای ناصر الخلیفی را زنده نگه دارد!

 

منبع:اسکواکا
مترجم: محمد مهدی موسی‌پور

دیدگاه‌ها