کد خبر : 1513556 | 07 فروردين 1397 ساعت 14:17 | 54.4K بازدید | 0 دیدگاه

روزی که بارسا دست رد به سینه گریزمان زد!

در آخرین فصل حضور لوئیس انریکه روی نیمکت بارسا، به وی پیشنهاد جذب گریزمان داده شد ولی در کمال تعجب با آن مخالفت کرد.

روزی که بارسا دست رد به سینه گریزمان زد!

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان بازیکن کلیدی و تاثیر گذار اتلتیکو مادرید است که مدت‌ هاست مورد نظر بارسلونا قرار دارد. نشریه موندودپورتیوو، رازی را درباره گریزمان فاش کرد که باعث ناراحتی هواداران بارسلونا خواهد شد.

 

 

1291927

 

 

این روزنامه نزدیک به باشگاه بارسلونا نوشت که تابستان 2016، آنتوان گریزمان به لوئیس انریکه پیشنهاد داده شد و این بازیکن فرانسوی دوست داشت که پیراهن آبی اناری ها را بر تن کند اما انریکه با این انتقال مخالفت کرد. در ان مقطع بارسا با پرداخت 100 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد ستاره فرانسوی می توانست او را به خدمت بگیرد ولی انریکه به پاکو آلکاسر بیشتر از گریزمان علاقه داشت و به همین خاطر با پیوستن او موافقت کرد و در نهایت این بازیکن بود که راهی بارسلونا شد. توجیه انریکه این بود که با وجود مثلث MSN، جذب گریزمان بیهوده است.

 

آلکاسر هرگز نتوانسته انتظارات را در بارسلونا برآورده کند و آمار ناامید کننده‌ای از خود در این تیم به جای گذاشته و این درحالی است که آنتوان گریزمان همواره از بهترین‌های لالیگا و اتلتیکو مادرید بوده است.

هنوز بحث پیوستن گریزمان به بارسلونا وجود دارد و با توجه به جدایی نیمار، این بازیکن می‌تواند گزینه خوبی برای خط حمله آبی اناری ها باشد. جالب اینکه رقم فسخ قرارداد او همچنان 100 میلیون یورو است.

دیدگاه‌ها