کد خبر : 1513665 | 08 فروردين 1397 ساعت 08:54 | 90.3K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت شدید ستاره لیگ برتری از تصمیم سرمربی الجزایر؛

شورش ریاض محرز علیه ماجر در نبرد گراتس

با تعویض شدن ریاض محرز، خط دفاعی ایران نفس راحتی کشید و از فشار حملات الجزایر به شدت کاسته شد.

شورش ریاض محرز علیه ماجر در نبرد گراتس

 

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که در ترکیب اولیه الجزایر مشخص بود، بار اصلی حملات آفریقایی از سمت راست و با نفوذهای ریاض محرز، ستاره خلاق لسترسیتی طراحی شده بود و این ستاره سطح اول فوتبال جهان در نیمه اول بارها با نفوذهای خود و گذر از سد سعید آقایی، کلاس بالای فوتبال خود را به نمایش گذاشت.

 

اما در اواسط نیمه دوم و در اتفاقی عجیب، رباح ماجر تصمیم گرفت ریاض محرز را تعویض کند و این اقدام درست زمانی اتفاق افتاد که حملات الجزایر برای زدن گل تساوی به اوج رسیده بود اما به یکباره و با خروج بهترین بازیکن حریف، این فشار فروکش کرده و جریان بازی باز هم متعادل شد.

 

1292096

 

ریاض محرض، آخرین یاغی در اردوی الجزایر

 

تعویض محرز در دقیقه ٦٨ و اعتراض وی نیز یکی از نکات عجیب بازی بود، محرز ابتدا قصد نداشت زمین را ترک کند و با اصرار هم تیمی ها و نیمکت نشینان جای خود را به الملالی داد.


وینگر تیم لسترسیتی اعتراض خود را با دست ندادن با سرمربی و سپس روی نیمکت ذخیره ها نشان داد، اعتراضی که از چشم دوربین های تلویزیونی و عکاسان دور نماند. این سومین بازیکن الجزایری است که به شدت به تصمیمات رباح ماجر اعتراض می کند و این نشان می دهد این سرمربی نتوانسته در این تیم به خوبی حکمفرمایی کند؛ شاید پیش از جام جهانی ٢٠١٨ این باخت ها و اعتراضات بازیکنان باعث دگرگونی روی نیمکت این تیم آفریقایی شود.

 

1292097

 

همانطور که در تصاویر پیدا بود، حتی خود محرز نیز از این تصمیم رباح ماجر شوکه شده بود و به نوعی به سرمربی الجزایر نیز واکنش نشان داد و بعد از پایان مسابقه، انتقادات مطبوعات الجزایر نسبت به ماجر به اوج رسید که شاکله اصلی انتقادات نیز تصمیم عجیب او نسبت به خروج محرز در دقیقه 68 بود.

 

به هر حال مشخص است که رباح ماجر در حال حاضر به شدت تحت فشار انتقادات قرار دارد و شکست برابر ایران شرایط را برای او و تیمش دشوارتر نیز کرده است.

دیدگاه‌ها