کد خبر : 1513759 | 08 فروردين 1397 ساعت 17:15 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

هر اتفاق بد برای سپاهان،به‌ضرر فوتبال‌ایران است

تابش: سپاهان فصل آینده برای قهرمانی می‌جنگد

سرپرست باشگاه سپاهان می گوید همه تلاشمان این است که برای فصل بعد تیمی بسیار خوب داشته باشیم که برای قهرمانی در لیگ بجنگد و بتواند از اعتبار نام سپاهان دفاع کند.

تابش: سپاهان فصل آینده برای قهرمانی می‌جنگد

به گزارش  "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری ایمنا سرپرست باشگاه سپاهان خبر از بستن تیمی مدعی برای لیگ هجدهم می دهد. مسعود تابش در رابطه با محرومیت سپاهانی ها از یک دیدار خانگی، بازی برابر پیکان و تیم فصل آینده به صحبت پرداخت. او درباره وضعیت فعلی طلایی پوشان گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و تمرینات کاملی هم برگزار شده است. مصدومان هم به تیم اضافه شده‌اند و اگر کادر فنی صلاح بداند استفاده خواهد کرد. ضمن اینکه معتقدم برای بازیکنان سپاهان نباید بازی خارج از خانه و داخل خانه فرقی داشته باشد و در هر مسابقه به فکر کسب 3 امتیاز باشند.


تابش درباره محرومیت سپاهانی ها از یک دیدار خانگی گفت: متاسفانه قرعه سختی در این 5 هفته پایانی در مقابل سپاهان قرار دارد و اگر این حکم اجرایی شود علاوه بر صنعت نفت آبادان باید مقابل پیکان، تراکتورسازی و استقلال خوزستان هم در 4 مسابقه متوالی خارج از خانه بازی کنیم که خیلی آسان نیست. هنوز مشغول صحبت و مذاکره هستیم ولی هر اتفاق بدی که برای سپاهان بیفتد به ضرر کل ورزش ایران خواهد بود.


او درباره گفته خود مبنی بر نیاز سپاهان به تنها دو بازی برای فصل آینده گفت: متاسفانه این صحبت در حالی در فضای مجازی مطرح شده که از صحبتهای من برداشت اشتباهی صورت گرفته و اصلا منطقی نیست که بخواهیم چنین کاری انجام دهیم. باید نیاز تیم را ببینیم و بعد بازیکن جدید بگیریم. از طرف دیگر اعتقاد داریم که اگر بازیکنان فعلی سپاهان بتوانند در هفته‌های آینده از فشار و استرس جدا شوند وبازی اصلی خودشان را به نمایش بگذارند تیم شرایط بهتری هم پیدا خواهد کرد.


سرپرست سپاهانی ها در رابطه با خریدهای این تیم ادامه داد: در حال حاضر هر تیم برای خرید بازیکن جدید 6 سهمیه لیگ برتری دارد و نوع جذب بازیکن بستگی به شرایط باشگاه، نظر کادر فنی و نقاط ضعف تیم دارد و ما حتما سعی خواهیم کرد با ترکیبی از بازیکنان لیگ برتری و بازیکنان خارجی تیم بسیار خوب را آماده حضور در فصل بعد کنیم. ضمن اینکه تجربه درخشش بازیکنی مثل مهدی طارمی نشان می‌دهد که از لیگ دسته اول هم می توان خریدهای خوبی انجام داد و باشگاه سپاهان حتما به این مورد هم توجه خواهد کرد .


تابش ادامه داد: همه تلاشمان این است که برای فصل بعد تیمی بسیار خوب داشته باشیم که برای قهرمانی در لیگ بجنگد و بتواند از اعتبار نام سپاهان دفاع کند اما در حال حاضر تمرکز خودمان را بر روی 5 بازی آینده گذاشته ایم و بعد از اینکه لیگ به پایان رسید کار اصلی خودمان را آغاز می‌کنیم. باید استخوان‌بندی تیم را حفظ کنیم و با توجه به نقاط ضعفی که وجود دارد تیم را تقویت کنیم.


او در پایان درباره جلسه خود با مدیریت فولاد مبارکه سپاهان گفت: دکتر سبحانی نکات بسیار خوبی را مطرح  کردند و معتقد هستند که سپاهان باید تیم قدر و قدرتمندی در حد قهرمانی داشته باشد و همه مدیران مجموعه از تیم و باشگاه اعلام حمایت کرده‌اند. برند معتبری مثل فولاد مبارکه که جزو 10 برند معتبر فولاد در دنیاست حامی سپاهان بوده و مبلغی در حدود 40 میلیارد تومان برای تکمیل نقش جهان هزینه کرده‌اند. امیدواریم امسال را با شرایط بهتری تمام کنیم و برای فصل بعد هدفمان قهرمانی است و حتی در طی 3 سال آینده دور نمایی برای قهرمانی در آسیا هم داریم که این مسئله حمایت مسئولین و هواداران خوب باشگاه را می‌طلبد.

دیدگاه‌ها