کد خبر : 1513835 | 09 فروردين 1397 ساعت 11:31 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

سال 97 می خواهم 2 مدال خوشرنگ کسب کنم

یزدانی: در ایران سرخابی و در اروپا بارسایی ام

قهرمان کشتی جهان و المپیک هدف خود را در سال 97 کسب 2 مدال خوشرنگ در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی عنوان کرد.

یزدانی: در ایران سرخابی و در اروپا بارسایی ام

به گزارش "ورزش سه"، در خیلی از نظرسنجی هایی که برای انتخاب برترین ورزشکار سال 96 وجود داشت، حسن یزدانی با اختلاف توانست عنوان نخست را کسب کند. این نابغه کشتی ایران که سال گذشته 3 مدال طلا در میادین مختلف کسب کرد و رکورد جالبی در شکست دادن سریع حریفانش از خود به جای گذاشت، حالا به روزهای سختی که در سال 97 دارد؛ فکر می کند.


حسن یزدانی باید بعد از کمی استراحت خودش را آماده حضور در انتخابی تیم ملی و سپس بازی های آسیایی و مسابقات جهانی کند. او در گفت و گوی جالبی که در ایام نوروز در خانه پدری اش با رادیو ورزش داشته، صحبت های جالبی را به زبان آورده که در ادامه می خوانید.


احترام به بزرگترها را فراموش نمی کنم


من سال تحویل نزد خانواده بودم و هیچ وقت احترام به بزرگترها را فراموش نمی کنم. امیدوارم که سال خوبی برای تمامی ایرانی ها در پیش باشد. همچنین در همین روزهای ابتدایی سال از مردم می خواهم که ورزشکاران را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند تا بتوانیم در میادین پیش رو موفق باشیم.


هدفم در سال 97 دو مدال خوش رنگ است


سال 97 برای کشتی گیران سال سختی است. هم بازی های آسیایی را در پیش داریم و هم مسابقات جهانی. من سهمیه حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را دارم که امیدوارم آنجا بتوانم موفق باشم و دوبنده تیم ملی را در مسابقات بین المللی برتن کنم. هدفم این است که چه در آسیایی و چه در جهانی مدال خوشرنگی را برای مردم ایران به دست بیاورم.


در جویبار هم تمرین را رها نمی کنم


در ایام نوروز هم علاوه بر اینکه استراحت می کنم؛ تمریناتم را رها نکردم. من در همین جویبار هر روز تمرین می کنم تا زمان جدید اردوهای تیم ملی مشخص شود. برنامه بعدی ما حضور در مسابقات انتخابی است که بسیار سرنوشت ساز و مهم به حساب می آید و من باید خودم را آماده نگه دارم.


در فوتبال سرخابی هستم


به فوتبال علاقه مند هستم؛ اما خیلی فرصت نمی کنم که مسابقات را نگاه کنم. در مواقع استراحت بیشتر این فرصت را پیدا می کنم تا فوتبال ببینم. نمی خواهم بگویم طرفدار کدام تیم در ایران هستم. به هر حال هم استقلال و هم پرسپولیس در ایران محبوب هستند و طرفداران زیادی دارند. من هم سرخابی هستم و هر تیمی که بهتر فوتبال بازی کند؛ لذت می برم. البته در تیم های خارجی طرفدار بارسلونا هستم.

دیدگاه‌ها