کد خبر : 1513974 | 09 فروردين 1397 ساعت 18:39 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام: فدراسیون اشتباه کرد تیم امید را به من نداد

سرمربی نساجی می گوید که نمی تواند به هواداران این تیم قول صعود دهد.

نکونام: فدراسیون اشتباه کرد تیم امید را به من نداد

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از پیروزی پر گل این تیم برابر بادران در نشست خبری گفت: این برد را به تمام مردم قائمشهر تبریک می گویم. هیچگاه به فکر این نیستیم که با چه نتیجه ای برنده باشیم و تلاش می کنیم تا با ارائه بازی دلخواه خودمان برنده باشیم. دروازه بان آنها از دقیقه 2 وقت تلف می کرد و مشخص بود می دانند که با چه تیم قدرتمندی بازی دارند. زمانیکه بازی با نتیجه تساوی ادامه داشت، می توانستیم دو مرتبه به گل برسیم اما بی دقت بودیم و این اتفاق رخ نداد. بعد از گل دوم، می توانستیم گل سوم را بزنیم اما باز هم بی دقتی کردیم. بعد از گل چهارم تیم ما بازی را رها کرد و به حریف موقعیت دادیم. گلی که دریافت کردیم نیز با اشتباه بچه گانه بود.


وی افزود: نقطه ضعف حریف را می دانستیم و تمامی گل ها را با استفاده از نقطه ضعف این تیم به ثمر رساندیم. البته گل سوم ما با اشتباه بازیکنان حریف بود. روی تاکتیک های این بازی کار کرده بودیم و به خوبی می دانستیم از حریف چه می خواهیم.


سرمربی نساجی در ادامه عنوان کرد: هر کس در تمرینات خوب باشد، بازی می کند. سن برای من یک عدد است و بازیکن می تواند با 37 سال سن بازی کند. بچه ها می دانند بازیکنی که خوب تمرین می کند و حرفه ای بازی می کند، می تواند به میدان برود.


نکونام در واکنش به تعریف های کی روش و صحبت های او مبنی بر اینکه نکونام لیاقت هدایت تیم امید را دارد، تصریح کرد: ایشان به من لطف دارند و نظر شخصی ایشان محترم و کارشناسی است.

 

ایشان کسی بود که من کار مربی گری را با او آغاز کردم. زمانیکه من در تیم ملی بودم به من لطف داشتند و الان نیز به من لطف دارند اما فدراسیون این اجازه را به من نداد که این کار را انجام دهم. دو سال قبل نیز اشتباه کردند و تیم ملی جوانان را به من ندادند و این تیم حذف شد. امیدوارم این اتفاق برای تیم امید نیفتد و هر فردی سرمربی تیم امید می شود، این تیم را به المپیک ببرد.


سرمربی نساجی درباره شانس این تیم برای صعود به لیگ برتر، عنوان کرد: ما بازی به بازی فکر می کنیم. قطعا قول صعود نمی دهم زیرا وقتی من آمدم 7 امتیاز عقب بودیم. ما 3 بازی اولی که بازی کردیم، گل نخوردیم. بیرون خانه یک برد و یک تساوی به دست آوردیم. این تیم قبل از حضور من در 6 بازی، 12 گل دریافت کرده بود و حالا این نتایج را کسب می کند. بازی به بازی نتیجه می گیریم و قدم به قدم جلو می رویم تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

 

نکونام در واکنش به سوال خبرنگاری که بازی با صبا را یک دیدار آسان تلقی کرد، عنوان کرد: از فردا تمام فکر و ذکرمان را روی بازی هفته آینده مان با صبا می گذاریم ما به دیدار خانگی بعدی مان فکر نمی کنم و فقط تمام تمرکزم را روی بازی با صبا می گذاریم، اگر صبا را نبریم مطمئنا دچار مشکل می شویم ما باید ابتدا صبا را شکست دهیم و بعد به بازی خانگی هفته آینده مان فکر کنیم.


وی ادامه داد: اینطور فکر نمی کنیم که دیدار با صبا یک بازی آسان است و ما اصلا بازی راحت در لیگ نداریم. درضمن نباید به این موضوع که صبا تیم سقوط کننده به دسته دوم است توجه کرد چون هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ما بازی به بازی پیش می رویم و قطعا بازی های سختمان هنوز مانده و هنوز هیچ چیز تمام نشده است انشااله با نتایجی که کسب می کنیم خودمان برای خودمان نتایج را تعیین کنیم و نگذاریم کس دیگری نتیجه را برایمان تعیین کند.


سرمربی نساجی درباره وضعیت بازیکنان این تیم، تصریح کرد: آن چیزی که من انتظار داشتم از نظر تلاش بازیکنان در زمین که دوست دارند تلاش کنند صددرصد رضایت دارم اما بدنی متاسفانه با توجه به شرایطی که داریم خیلی راضی نیستم. البته ما در این مدت خیلی تلاش کردیم و همکارانم برای آنکه بتوانند تیم را در شرایط نرمال قرار دهند زحمات بسیاری کشیدند که باید از آنها تشکر کنم اما متاسفانه این اتفاق کمی زمان بر است و اکنون هم زمان آن نیست که بخواهیم روی بازیکن فشار وارد کنیم. چون اگر بخواهیم فشار زیادی به آنها وارد کنیم در ادامه مسابقات بازیکنان مصدوم خواهند شد که سعی می کنیم با مدارا کردن این چند هفته را هم پشت سر بگذاریم.


نکوانم در ادامه اضافه کرد: باید به نکته ای اشاره کنم و می خواهم این صحبت من منعکس شود؛ این برد متعلق به مدیریت باشگاه، کادرفنی، بازیکنان نساجی و هوادارانش است، من در این برد کوچکترین نقشی نداشتم و این را صادقانه می‌گویم. به خاطر آنکه شرایطی که برای من فراهم آوردند تا بتوانم به راحتی تیم را هدایت کنم که شاید این شرایط را اگر قرار بود در جای دیگر حضور داشته باشم کمتر کسی می‌پذیرفت چون من نگاهم و خواسته‌هایم حرفه‌ای است. ما شبانه روز تلاش می کنیم تا بتوانیم بهترین ترکیب را به زمین بفرستیم برای همین علاقمند این برد را به باشگاه، کمک‌هایم و کسانی که دور و بر من هستند و تلاش می‌کنند تقدیم کنم. امیدوارم کسی خسته نشود چون تازه کارمان دارد شروع می شود و نباید خسته شویم.


سرمربی نساجی در پایان درباره حضور در قائمشهر گفت: خوشحالم که نساجی تماشاچی دارد و هوادارانی ریشه دارد از اینکه آنها در تعطیلات عید وقت گذاشتند و به ورزشگاه آمدند و تمام قد تیم را تشویق کردند و فشار به تیم حریف آوردند تشکر می کنم. مدیریتش هم فوتبال بلد است و مثل جاهای دیگر نیست که به فوتبال به شکل دیگری نگاه می کنند، اینجا واقعا فوتبال است و واقعا میدان جنگ نیست. هر مدیری این موضوع سرلوحه اش باشد مطمئنا موفق خواهد بود و مربی و بازیکنانش به راحتی فوتبال را به نمایش خواهند گذاشت.

 

دیدگاه‌ها