کد خبر : 1514541 | 12 فروردين 1397 ساعت 21:54 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی-حسینی؛ هر دو آری، هر دو نه!

هر دو دروازه بان استقلال شانس برابر برای حضور در دیدار با الریان دارند.

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر باز هم دروازه بان های خود را به نشست نبرد تا مشخص نشود که کدام دروازه بان او برابر الریان به میدان می رود. سرمربی استقلال به خوبی از ابهام درون دروازه خود بهره برده و نه تنها از نظر انگیزشی دروازه بان های را تحریک کرده بلکه توانسته حریفان خود را نیز فریب دهد.


با توجه به احتمال حضور سهرابیان در قلب دفاع و البته شرایط مهدی رحمتی که کمتر از 3 روز قبل برابر نفت تهران قرار گرفته، کاپیتان اول آبی ها شانس زیادی برای حضور در ترکیب دارد. به ویژه آنکه حسینی بیش از دو هفته است که در دیدارهای رسمی به میدان نرفته و آخرین نمایش او برابر سیرالئون بوده است.


حسین حسینی نیز برای این دیدار البته به اندازه رحمتی شانس دارد. هر چند حسینی مدتی است که به میدان نرفته اما به استثنا دیدار با الهلال، دروازه بان اول استقلال در آسیا بوده و این احتمال وجود دارد که شفر در این دیدار به او مجددا اعتماد کند تا تجربه بین المللی این بازیکن افزایش پیدا کند.


شفر مشت خود را هنوز برای انتخاب دروازه بان باز نکرده و در پاسخ به این سوال که دروازه بان استقلال برابر الریان چه کسی خواهد بود، برای هر دو دروازه بان گزینه آری و نه در دسترس است.

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها