کد خبر : 1514556 | 13 فروردين 1397 ساعت 11:55 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: تا پایان برای رسیدن به CL می‌جنگیم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی معتقد است که شکست 3-1 مقابل تاتنهام، تاثیری در تلاش آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نخواهد داشت.

کونته: تا پایان برای رسیدن به CL می‌جنگیم

 

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف چلسی با تیم رده چهارمی تاتنهام در جدول لیگ برتر به 8 امتیاز رسیده است و اسپرز شب گذشته موفق شد اولین پیروزی خود در استمفوردبریج را پس از 27 سال جشن بگیرد. آلوارو موراتا در ابتدا چلسی را پیش انداخت ولی اریکسن کار را به تساوی کشاند و دو گل از دله آلی، پیروزی 3-1 را برای تاتنهام به دست آورد.

 

 

1292959

 

 

کونته پس از بازی گفت:" نیمه اول ما خیلی خوب بود. اگر نیمه اول 2-0 تمام می‌شد، فکر می‌کنم عادلانه تر از 1-1 بود. در نیمه دوم، فکر می‌کنم شروع خوبی داشتیم ولی گل دوم را خوردیم و اعتماد به نفسمان از بین رفت. بازگشت به بازی برایمان خیلی سخت بود، ناراحتیم زیرا می‌دانستیم که فرصت کاهش اختلاف با تاتنهام را داشتیم. حالا شرایط ما برای رسیدن به چمپیونزلیگ سال آینده دشوار تر شده است. فکر می‌کنم در این فصل، در خیلی از بازی ها موقعیت های خوبی ایجاد کردیم ولی نتوانستیم گلی بزنیم. به نظرم فصل قبل بیشتر قدر موقعیت ها را می‌دانستیم.

 

باید تا پایان برای چمپیونزلیگ بجنگیم. رقبای ما تاتنهام و لیورپول هستند و باید سعی کنیم تمامی سه امتیازها تا پایان فصل را بگیریم و ببینیم چه خواهد شد."

دیدگاه‌ها