کد خبر : 1514573 | 13 فروردين 1397 ساعت 11:26 | 101K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات عمده برای نهایی کردن صعود؛

ترکیب احتمالی استقلال برابر الریان قطر

آبی پوشان با تغییرات زیادی نسبت به بازی های قبلی خود برابر الریان به میدان می روند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر الریان قطر

به گزارش "ورزش سه"، بازی سرنوشت ساز استقلال برابر الریان قطر فرا رسید و آبی پوشان در ورزشگاه آزادی میزبان تیم قطری خواهند بود. استقلال در این دیدار با کسب سه امتیاز می تواند صعود خود را قطعی کند و به همین دلیل این دیدار برای آبی ها از اهمیت بالایی برخوردار است.


هر چند مهدی رحمتی برابر نفت تهران نمایش بی نقصی داشت اما به نظر می رسد حسینی دروازه بان اول آبی پوشان در این دیدار باشد تا شانس خود را برای ثبت اولین کلین شیت آسیایی دنبال کند.


خط دفاعی آبی پوشان اما آرایش جدیدی خواهد داشت. خسرو حیدری در سمت راست به میدان می رود و امید نورافکن مدافع چپ استقلال است. پژمان منتظری با تجربه در کنار آرمین سهرابیان در مرکز خط دفاعی قرار خواهند گرفت تا زوج روزبه چشمی و امید ابراهیمی در مرکز زمین شکل گیرد.


سرور جپاروف با حضور در پست همیشگی خود مثلث خط میانی آبی ها را تکمیل خواهد کرد. داریوش شجاعیان و وریا غفوری دو بال راست و چپ استقلال در این دیدار خواهند بود و فرشید اسماعیلی احتمالا به عنوان مهاجم نوک به میدان می رود.

 

به این ترتیب ترکیب احتمالی آبی ها به شرح زیر است:

 

حسین حسینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، روزبه چشمی، امید براهیمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، وریا غفوری و فرشید اسماعیلی.

دیدگاه‌ها