کد خبر : 1514684 | 13 فروردين 1397 ساعت 21:43 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

خسرو حیدری: گفته‌بودم به هواداران عیدی می‌دهیم

کاپیتان استقلالی ها می گوید وقتی در اولین بازی برابر الهلال به پیروزی رسیدیم هم قسم شدیم تا به عنوان صدرنشین از گروه صعود کنیم و تا الان هم خودمان را در صدر نگه داشتیم.

خسرو حیدری: گفته‌بودم به هواداران عیدی می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری پس از دیدار امروز برابر الریان در میکسدزون ورزشگاه آزادی در میان خبرنگاران گفت: دیروز در کنفرانس به همراه سرمربی تیم به هواداران قول داده بودیم عیدی خوبی به آنها بدهیم و خداراشکر این اتفاق افتاد. از همه هواداران ممنونم که در روز سیزده به در به ورزشگاه آزادی آمدند و از تیم حمایت کردند. 


او ادامه داد: با بازیکنان صحبت کرده بودیم که وقتی هواداران می آیند ما می توانیم با استفاده از فشار آنها بر حریف خود غلبه کنیم و خداراشکر خیلی زود موفق به گلزنی شدیم. در نیمه اول می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم که این اتفاق نیفتاد اما در نیمه دوم نیز یک گل دیگر به ثمر رساندیم. باید تلاش کنیم به عنوان تیم اول از گروه مان صعود کنیم. 


کاپیتان آبی ها درباره درگیری بازیکنان دو تیم گفت: من از درگیری دور بودم و ندیدم اما فوتبال همین است . البته فکر می کنم داور هم عجله کرد چرا که حرکت امید ابراهیمی مستحق کارت زرد نبود. 


خسرو حیدری درباره گروه استقلالی ها گفت: وقتی در اولین بازی برابر الهلال به پیروزی رسیدیم هم قسم شدیم تا به عنوان صدرنشین از گروه صعود کنیم و تا الان هم خودمان را در صدر نگه داشتیم. 


او درباره تمدید قرارداد با بازیکنان استقلال گفت: به هرحال مدیران برنامه دارند و قطعا به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنان هستند ضمن اینکه آنها توانستند با بازیکنان خوبی از جمله تیام نیز قرارداد ببندند که اتفاق خوبی برای تیم است. به هرحال باید از آقای افتخاری نیز تشکر کرد.

دیدگاه‌ها