کد خبر : 1514687 | 13 فروردين 1397 ساعت 22:17 | 81.5K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با یووه

زیدان: ایسکو به این دلیل بازیکن ثابت نیست

رئال فردا در دیداری بسیار حساس در زمین یوونتوس به میدان خواهد رفت تا برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان با حریف قدرتمند ایتالیایی بجنگد.

زیدان: ایسکو به این دلیل بازیکن ثابت نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال در بهترین فرم ممکن به این بازی حساس رسیده و قصد دارد طلسم ناکامی ها برابر یوونتوس در مراحل حذفی لیگ قهرمانان را بشکند. رئالی ها در 20 سال اخیر در سه نوبت به دست یوونتوس حذف شده اند. این بازی تکرار فینال فصل گذشته است که رئال 4-1 به برتری دست یافت.

 

 

1293042

 

 

زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« قصد ارائه یک بازی خوب را داریم و معتقدم آنچه که 10 ماه پیش در فینال رخ داد، تاثیری در بازی فردا نخواهد داشت. معمولا در مراحل حذفی برابر یوونتوس ناکام بوده ایم ولی بازی فردا داستانی متفاوت دارد. دیداری که برای هر دو تیم مهم است و ما کاملا خودمان را مهیای آن کرده ایم.

یوونتوس حریفی بزرگ و قابل احترام است. تیمی جنگنده که باید در تمام خطوط مراقب بازیکنانش باشیم. ما و یوونتوس هر دو DNA پیروزی داریم و همیشه برای قهرمانی در همه جام ها می جنگیم. فردا برای پیروزی به میدان می رویم و اینکه طلسم ناکامی برابر یوونتوس را بشکنیم.»

 

احتمال مربیگری در یوونتوس:« من 5 سال برای یووه بازی کردم و چیزهای زیادی در این تیم یاد گرفتم. در فوتبال چیری قابل پیش بینی نیست و هرگز نگو هرگز. در حال حاضر از مربیگری در رئال خوشحالم و اصلا به آینده فکر نمی کنم. البته همه شما مطلعید که فوتبال چه ورزشی است و به خصوص صندلی مربیان در رئال را نیز می دانید که چقدر لرزان است.»

 

 

1286539

 

 

نیمکت نشینی ایسکو:« برای من همه بازیکنان به یک اندازه اهمیت دارند. امیدوارم نیمکت نشینان فکر نکنند که جایگاه مهمی در ایده های من ندارند.

برای من بازیکن ثابت و ذخیره معنایی ندارد. 25 بازیکن خوب در اختیار دارم و از همه استفاده می کنم. در برخی مقاطع به تعدادی از بازیکنان بیشتر فرصت می رسد و در برخی مقاطع برعکس. تفاوت جایگاه ایسکو در تیم ملی و رئال بیشتر به این خاطر است که در رئال ما 60 بازی باید برگزار کنیم و تیم ملی اسپانیا در طول یک سال شاید 8 بازی انجام می دهد. ایسکو قطعا نمی تواند در همه 60 بازی به میدان برود و این من هستم که باید تصمیم نهایی را بگیرم. دلیل اینکه ایسکو در رئال بازیکن همیشه ثابت نیست، همین مساله است.»

 

دیدگاه‌ها