کد خبر : 1514940 | 14 فروردين 1397 ساعت 21:25 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی‌فر: در بازی بعدی جبران می‌کنیم

کاپیتان ذوبی ها می گوید تیم حریف آنقدر حرفه ای بود که با وجود غیبت چند بازیکن باز هم با ترکیب قدرتمندی پا به میدان بگذراند.

حدادی‌فر: در بازی بعدی جبران می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر پس از پایان دیدار تیم های ذوب آهن و الدحیل در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر گفت: تیم خیلی خوبی روبروی ما بودند که هم بازیکنان خوبی داشتند و هم از نظر تاکتیکی قوی بودند. ما در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. بهرحال باید تمام انرژی خود را برای بازی بعدی که بسیار مهم است ذخیره کنیم.


او ادامه داد: ما در این بازی به دنبال حمله کردن و باز کردن دروازه حریف بودیم اما آنها ضدحملات خطرناکی داشتند که در یکی از آنها نیز موفق به گلزنی شدند البته یکی دو موقعیت خوب دیگر نیز داشتند اما با عملکرد خوب دروازه بان ما ناکام شدند.


حدادی فر درباره بازیکنان غایب تیم الدحیل گفت : بهرحال آنها آن قدر بازیکن خوب دارند و حرفه ای هستند که حتی با وجود غیبت تعدادی از بازیکنان مهم شان باز هم ترکیب خوبی را روانه میدان می کنند و جای آنها را به راحتی پر می کنند.


کاپیتان ذوبی ها درباره عدم حضور نود دقیقه ای خود در میدان نیز گفت: بهرحال این نظر مربی است و کادر فنی تشخیص می دهد من چند دقیقه بازی کنم.

دیدگاه‌ها